تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820114080




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون شهردار تهران: مسیرهای حمل و نقل عمومی استان تهران اصلاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون شهردار تهران: مسیرهای حمل و نقل عمومی استان تهران اصلاح می شود تهران بزرگ - ایرنا - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اصلاح مسیر اتوبوس ها و حمل و نقل عمومی شهر تهران در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.


به گزارش خبرنگار ایرنا «سید جعفر تشکری هاشمی» روز سه شنیه در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه واژگونی اتوبوس در روز گذشته افزود: باید نسبت به تامین اتوبوس های جایگزین اقدام شود.
وی با بیان اینکه در حال حاضر امکان جایگزینی اتوبوس ها وجود ندارد خاطر نشان کرد: در این شرایط این معاونت اقدام به اصلاح مسیرهای حرکت اتوبوس ها می کند.
تشکری هاشمی ادامه داد: در این اقدام مسیر اتوبوس ها در معابری که به طور طبیعی خودرو با سرعت بیشتری حرکت می کنند، تغییر خواهد کرد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه تهران سالانه به یکهزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد افزود: حدود چهار سال است که اتوبوسی به شهرداری داده نشده و مجبور هستیم از اتوبوس های فرسوده استفاده کنیم.
وی در خصوص لزوم انجام تست های ویژه اتوبوس های گازسوز نیز خاطرنشان کرد: شهرداری قراردادی با سه شرکت منعقد کرده است که طی آن روزانه 10 دستگاه اتوبوس مورد بازدید قرار می گیرند.
وی گفت: امیدوارم حادثه واژگونی اتوبوس جرقه ای باشد تا مسوولان امر توجه بیشتری به این مقوله داشته باشند.
اتوبوس بخش خصوصی شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه روز گذشته (دوشنبه) در آزادراه آزادگان واژگون شد که در اثر این حادثه 8 نفر کشته و22 نفر مجروح شدند.
تهرام/7244/1348
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن