تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821160399




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در کرمان: برخی مخفیانه سم پاشی می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در کرمان: برخی مخفیانه سم پاشی می کنند کرمان - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: عده ای هنوز مخفیانه به سم پاشی های خودشان ادامه می دهند.


به گزارش ایرنا، آیت الله سید ˈیحیی جعفریˈ روز سه شنبه در دیدار با معاون راهبردی و برنامه ریزی رییس جمهوری افزود: البته انتقاد باید باشد و اگر در جامعه ای انتقاد نباشد آن جامعه مرده است.
وی تاکید کرد: اما باید بدانیم که شرط نیل به کمالات مادی و معنوی، نقد منصفانه است و نه فحاشی و تهمت زدن!
امام جمعه کرمان عنوان کرد: همیشه تلاش داشته ایم که به اندازه وسع خود از مسوولان حمایت کنیم مخصوصا دولتی که ما آن را قبول داریم.
وی بیان کرد: در غیاب روحانی گفته ام ایشان فردی باسواد و با تدبیر است که با عقلانیت کار می کند و این بدان معنی نیست که انتقاد نداشته باشم.
وی خاطرنشان کرد: اگر هم انتقادی وجود دارد باید نقد سازنده صورت گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: باید دستگاه های فرهنگی نقدها را به سمت و سویی هدایت کنند که به نفع کشور و ملت باشد.
آیت الله جعفری گفت: هنوز در استان کرمان تعداد زیادی هستند که با توجه به این گرانی ها از عهده اداره زندگی خود ناگزیرند و مردم می خواهند شاهد آن باشند که همه بتوانند در مرحله اول یک زندگی خوب داشته باشند و دولت مردان هم باید در این زمینه کمک کنند.
وی خاطرنشان کرد: امام راحل همیشه طرفدار مستضعفان بود و براساس بصیرت و درک صحیح توانست انقلاب را در کشور به پیروزی برساند که کار بسیار مهمی بود و امروز دشمنان به ویژه امریکا هنوز دست از دشمنی بر نداشته اند .
وی افزود: مسوولان باید طوری عمل کنند که ایران را از حالت انزوا نجات دهند تا بتوانیم با سایر کشورها رابطه داشته باشیم اما با آمریکا به دلایل مختلف این امر در این سالها و ماه ها امکان پذیر نیست.
وی تاکید کرد: کار تیم مسوولان هسته ای با 5+1 نیز باید هر چه زودتر به نتیجه برسد و تحریم ها برداشته شود که شاهد روزی باشیم که در مقابل مستضعفان شرمنده نباشیم.
وی ادامه داد: در 35 سال گذشته کارهای زیادی شده و در حال حاضر امیدها به روحانی زیاد است و کارهای زیادی نیز انجام داده که در جریان آنها قرار گرفته ایم و امید است که این کارها ادامه داشته باشد و همه دستگاه ها کمک کنند و رییس جمهوری با تدبیر بتواند به برنامه های خود برسد.
آیت الله جعفری بیان کرد: برخی ها نیز در این میان به دنبال سوژه هستند که به عنوان مثال در روز زن اعلام کردند که همسر رییس جمهوری در یک مهمانی به برخی مهمانان 5 سکه داده که با وجود اینکه ما نمی دانیم محتوای جلسه چه بوده اما وظیفه داشتیم این موضوع را شفاف سازی کرده و دفاع کنیم زیرا دشمن یک طرف و جاهل ناآگاه هم یک طرف است و برخی به صورت ناآگاهی حرفی را می زنند که نباید بزنند.ک/2
7444/7440/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن