تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى جبرئيل با وحى به نزدم مى‏آمد، نخستين چيزى كه به من القا مى‏كرد، بسم اللّه‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813209624




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مادران آينه سبک زندگي اسلامي در خانواده هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۲۲ب.ظ)
معاون هماهنگ کننده سپاه استان قم: مادران آينه سبک زندگي اسلامي در خانواده هستند معاون هماهنگ کننده سپاه امام علي ابن ابي طالب(ع)با اشاره به اينکه مادران الگويي براي فرزندان خود در خانه هستند، گفت: مادران آينه سبک زندگي اسلامي در خانواده هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا فقيهي با اشاره به سبک زندگي اسلامي، اظهار داشت: سبک زندگي اسلامي نوعي از زندگي است که بر مبناي فطرت و تعاليم قرآني و سيره انبياء برنامه ريزي شده باشد.
وي ادامه داد: بايد در سبک زندگي اسلامي اخلاق و رفتاري را از خود بروز دهيم که اين اخلاق و رفتار با فطرت ما همخواني داشته باشد که اين کار از خودنمايي، رياکاري، رياست طلبي و.. جلوگيري مي کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام علي ابن ابي طالب(ع) با اشاره به جمله قناعت گنجي است که پايان ندارد، افزود: اگر در زندگي قناعت داشته باشيم هميشه و در هه حال زندگي خودمان را به گونه اي اداره مي کنيم که محتاج کسي نباشيم.
وي اضافه کرد: قناعت در مواردي ما را کمک ميکند تا داشته هاي خود و کشور را براي کمک به آيندگان و ديگران ذخير کنيم.
دکتر فقيهي عنوان داشت: در بحث سبک زندگي مي توانيم به قرض الحسنه اشاره کنيم که با راه اندازي اين موضوع در خانواده هاي مي توانيم نياز يک خانواده و يا يک جوان براي ازدواج را رفع کنيم.
وي به نهادينه شدن بحث الگوي مصرف در کودکان اشاره کرد و ابراز داشت: يک مادر در خانه با اداره زندگي خود در حال تربيت فرزنداني است که اينها آينده سازان مملکت هستند، اين مادر براي تغذيه، پوشاک، درست کردن غذا، و... مسائلي همچون خريد اجناس ايراني، به اندازه درست کردن غذاو... را رعايت کند فرزندان با همين مسائل تربيت مي شود و ياد مي گيرد که چگونه در آينده زندگي خود را اداره کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه امام علي ابن ابي طالب(ع) در پايان خاطرنشان کرد: اگر يک مادر خانواده در بحث پوشش و رفتار فرزندان خود به گونه اي تربيت و تعليم کند که فرزندان بدانند که رفتار و پوشش اسلامي چگونه است ديگر رفتارهاي غربي الگوي نوجوان جامعه ما نمي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن