تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814792635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده و جامعه سالم نتيجه سبک زندگي اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۰:۳۶ب.ظ)
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان قم: خانواده و جامعه سالم نتيجه سبک زندگي اسلامي است مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام علي ابن ابي طالب(ع) با اشاره به اينکه بانوان در خانواده وظيفه ي تنظيم و پياده سازي معيارها و ملاک هاي ديني را دارند، گفت: خانواده و جامعه ي سالم، مرهون سبک زندگي اسلامي است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام و المسلمين سيد حسن اكبري بااشاره به نقش زنان در رشد و شکوفايي جامعه ي اسلامي، اظهار داشت: امروزه تربيت فرزندان و تنظيم کننده برنامه ها در خانه بر عهده ي بانوان است که اين دو موضوع از وظايف اصلي زنان در جامعه ي اسلامي به شمار مي رود.
وي با اشاره به اينکه زن مي تواند در اجتماع چون درون خانواده بدرخشد، ادامه داد: زن اگر با مباني و معيارها و ملاک هايي که در دين مشخص شده است آشنا شود و بر اساس آن گام برداد مي تواند نقش فعال و موثري در جامعه داشته باشد.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام علي ابن ابي طالب(ع) افزود: جامعه ما وقتي از خانواده هايي تشکيل شده باشد که آن خانواده ها سالم و مدير اقتصادي آنها در خانه بانوان باشند مي توانيم يک جامعه فعال، سرافراز و مقتدر داشته باشيم.
وي با اشاره به استفاده از ظرفيت هاي دروني، ابراز داشت: همان گونه که در امر فرهنگ کوشا هستيم در بحث اقتصاد هم بايد کوشا باشيم تا در برابر دشمنان ايستادگي کنيم و دست نياز به سمت بيگانگان دراز نکنيم.
اکبري در بخش ديگري ازسخنان خود با اشاره به جذب جوانان به سمت فرهنگ ايراني اسلامي، عنوان کرد:بخش اعظم اين موضوع بر عهده خواص و پيشکسوتان است .
وي در پايان با اشاره به کلام اولياي خدا، تصريح کرد: کساني که طلايه دار حرکت ديني و فرهنگي در جامعه هستند با انتقال به جا و زيباي کلام خداوند به نسل جوان و مخاطب به معناي واقعي کلمه، حتما جوانان همراه و پيروي خواهند کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن