تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820988083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري گذرهاي مهارتي در دهكده مهارت و كارآفريني


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
برگزاري گذرهاي مهارتي در دهكده مهارت و كارآفريني
دهكده مهارت و كارآفريني را از تاريخ 9/2/93 تا 12/3/ 93 با مشارکت مراکز دولتی و مؤسسات کارآموزی آزاد و كارآفرينان آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود
به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران كورش پرند، معاون وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي و رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در اين خصوص بيان داشت: دهكده مهارت و كارآفريني با محوريت آموزش هاي محصول محور، مخترعان مهارتي با رويكرد تجاري سازي ايده  و مشاغل خانگي در قالب آموزش هاي فشرده چند ساعته و رايگان برگزار مي شود.

رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور با اشاره به نامگذاري هريك از روزهاي هفته كارگر از سوي وزارت تعاون،كار و رفاه اجتماعي بيان داشت:11 اردیبهشت؛ روزجهانی كارگر با عنوان‌کارگر،‌ مهارت ،‌کارآفرینی،‌تعاون و اقتصاد مقاومتی در نظرگرفته شده است كه سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور دهكده مهارت و كارآفريني را با هدف ترويج و توسعه  فرهنگ مهارت آموزي، كار و كارآفريني همسو با اهداف اقتصاد مقاومتي برگزار مي كند.

دكتر كورش پرند تصريح كرد: رشته های دهکده مهارت و کارآفرینی  شامل مکانیک، فناوری اطلاعات، رباتیک و فناوری اطلاعات کودکان، جواهرسازی، فناوری مد (دوخت آرگونومی) ، قنادی ( شیرینی پزی، طراحی میوه و سفره آرایی)، تراش کریستال، قالی بافی، تراش سنگ های قیمتی، تعمیر تلفن همراه، جواهرسازی مهره ای، کشاوررزی (گل های آپارتمانی)، ورمی کمپوست، رشته معرق و منبت، چرم، گریم کودکان و صنایع دستی مي باشد.

رييس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور بيان داشت: علاقمندان به شرکت در گذرهای مهارتی رایگان و بازدید از دهکده مهارت و كارآفريني اين سازمان مي توانند از 9 تا 12 اردیبهشت ماه سال جاری به فرهنگسرای اندیشه واقع خیابان شريعتي، نرسيده به پل سيدخندان، بوستان انديشه از ساعت 9  تا 20 مراجعه نمایند.

انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن