تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819659191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران:زمینه افزایش تولیدو ثبات قیمت ها فراهم شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران:زمینه افزایش تولیدو ثبات قیمت ها فراهم شود شیراز-ایرنا- مدیرعامل اتحادیه مرکزی دامداران گفت :دولت با افزایش حمایت های خود از دامداران می تواند زمینه افزایش تولید و ثبات قیمت ها را فراهم کند.


به گزارش ایرنا، سعید سلطانی سروستانی سه شنبه در حاشیه همایش ملی دام و طیور در شیراز افزود:در سه سال گذشته تشکل ها و اتحادیه های دامداری قادر به تنظیم بازار علوفه و ثبات نسبی قیمت لبنیات گوشت در کشور شدند.
وی اظهار داشت :امسال قیمت علوفه نسبت به مدت مشابه سال قبل بین دو تا سه برابر شده اما قیمت شیر تغییری نداشته و تولید کنندگان متضرر شده اند .
وی گفت: به دلیل عدم ثبات قیمت ها، گوشت و شیر روی دست دامداران مانده است و مشکلات زیادی متعاقب آن گریبانگیر آنها می شود.
سلطانی اظهار کرد: دولت می تواند با اجرای قوانین حمایتی ،قانون نظام جامع دامپروری قانون ،افزایش بهره وری قانون هدفمندی یارانه ها تولیدکنندگان را بهره مند سازد تا روند روبه رشد ادامه یابد.
وی بیان کرد:دامداران کشور سالانه هشت میلیون تن شیر تولید می کنند که تقاضای مردم را تامین کرده است.
سلطانی با بیان اینکه سالانه 800هزار تن شیر تبدیل به مواد لبنی شده و به خارج از کشور صادر می شود افزود:سالانه بیش از 850هزار تن گوشت در کشور تولید می شود که با کاهش واردات بخش بیشتری مورد تقاضای مردم است .
وی ادامه داد:اگر دولت خرید تضمینی گوشت را در برنامه خود قرار دهد پروار بندی ها می توانند از تمام ظرفیت خود بهره گیرند.
سلطانی سروستانی بیان کرد:متاسفانه برخی از دامداران تسهیلاتی را دریافت و کار را راه اندازی کرده اند اما به دلیل عدم توازن و ثبات قیمت ها مجبور به تعطیل کردن کار شده اند.
وی گفت:70درصد هزینه دامداری ها خوراک علوفه است که هفت میلیون تن از نیاز دامداری های کشور از خارج وارد می شود و با توجه به نوسان ارز و تحریم ها این بخش با مشکلات زیادی مواجه است .ک/2
680/667 /675
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن