تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820884045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطالبات فرهنگیان استان ایلام باید پیگیری شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > ایلام علیمحمدی:
مطالبات فرهنگیان استان ایلام باید پیگیری شود
ایلام - خبرگزاری مهر: نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: مطالبات فرهنگیان استان ایلام باید پیگیری شود.



به گزارش خبرنگار مهر، با حضور عمران علیمحمدی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان عصر دوشنبه علی بیرانوند به جای یزدانبخش شریفی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان معرفی شد.

شریفی مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان ایلام  گزارشی از 632 روز حضور خود در آموزش و پرورش استان داد و گفت: در طول  فعالیت خود  تلاش شده به مشکلات همکاران توجه شود وفرهنگیان به یک نگاه دیده شوند.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی از مدیرکل جدید خواست تا پاسخگوی مطالبات فرهنگیان باشد.

علیمحمدی افزود: سازمان آموزش و پرورش استان باید حد اعتدال را نگه دارد و به خواسته های فرهنگیان توجه کند و در رفع مشکلات آنها گام بردارد.

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش کشور از سهم استان ایلام دربرنامه های فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: سرانه پرورشی را از طریق مجلس شورای اسلامی دنبال خواهیم کرد که در بودجه آینده این  سرانه  را قرار بدهیم .

حمیدرضا کفاش افزود: قطعا ضریب محرومیت و دوری از مرکز و مرزی بودن در میزان این تخصیص تاثیر خواهد داشت .

حسین کلانتری معاون سیاسی امنیتی استاندار از مسئولان آموزش و پرورش خواست که نسبت به رفع موانع و مشکلات فرهنگیان و دانش آموزان تلاش کنند.

این مسئول اظهار داشت: باید همه طبق سیاست های مقام معظم رهبری عمل کنند و دست در دست هم این سیاست ها را اجرا کنند. معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش باید محل رفت و آمد بزرگان، پیشکسوتان، فرهیختگان و افراد صاحب نظر باشد، یادآور شد: باید نگذاریم این پیشکسوتان فراموش شوند و درکنار توجه به جوانان از تجربه این افراد فرهیخته نیز استفاده کنیم. حمیدر رضا کفاش گفت: مدیرکل جدید باید در انتصابات، دنبال افراد جامع الاطراف، صبور، محبوب و مقبول باشد و افزایش مشارکت علمی و مشارکت تمام افراد صاحب نظر را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد. وی با اشاره به اینکه کار در آموزش و پرورش، بسیار سخت، حساس و ظریف است، اظهار داشت: کسانی که به این عرصه ورود پیدا می کنند، افرادی ایثارگر واز خود گذشته هستند. معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همه باید در هر جا و در هر پست و مقامی که هستیم، خود را نوکر جمهوری اسلامی بدانیم و تا آخرین لحظه با تمام توان و انرژی، وظیفه خود را انجام دهیم، افزود: هیئت دولت مصمم است تا نظام رتبه بندی معلمان را به خوبی طراحی، پیگیری و به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان نیز گفت: استفاده از نیروهای توانمند  وبرنامه ریزی برای حل مشکلات رفاهی همکاران از مهمترین اولویت های کاری خود اعلام کرد .

علی بیرانوند از برنامه های خود برای پیشرفت و توسعه شاخص های سرانه استان در این حوزه خبر داد و گفت: یکی از برنامه های بسیار مهم بحث ساماندهی نیروی انسانی است و باید برای فصل شروع امتحانات آماده شویم .

وی اضافه کرد: از برنامه های ما این است که برای سال تحصیلی آینده باید آماده شویم و نیروهای خود را ساماندهی مجدد کنیم.
 


۱۳۹۳/۲/۹ - ۱۱:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن