تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804678652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توافق با صندوق توسعه ملي براي اعطاي تسهيلات به سرمايه‌گذاران بخش گردشگري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۲۷ق.ظ)
توافق با صندوق توسعه ملي براي اعطاي تسهيلات به سرمايه‌گذاران بخش گردشگري رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري 5 کار اساسي را لازمه گسترش گردشگري در استان مازندران دانست و گفت: توافقات اوليه با صندوق توسعه ملي و بانک‌هاي عامل براي اعطاي تسهيلات کم‌بهره به سرمايه‌گذاران حوزه گردشگري انجام شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، در ديدار مسعود سلطاني‌فر، معاون رييس‌جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با قاسم احمدي لاشکي نماينده نوشهر و چالوس، شهرداران شهرهاي مازندران، فرماندار و اعضاي شوراي شهر چالوس، مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اين منطقه مطرح و بررسي شد.
معاون رييس‌جمهور در اين جلسه، پيگيري مشکلات مردم را حرکتي مقدس دانست و گفت: براي گسترش گردشگري در استان مازندران 5 کار اساسي بايد در دستور کار قرار گيرد.
رييس سازمان ميراث‌فرهنگي از ساخت هتل و تکميل پروژه‌هاي نيمه کاره به عنوان اولين و مهمترين اولويت توسعه گردشگري در اين منطقه ياد کرد و افزود: براي گسترش گردشگري ما ملزم به احداث هتل هستيم که در همين راستا براي ارائه تسهيلات به سرمايه‌گذاران با صندوق توسعه ملي و بانک‌هاي عامل توافقات اوليه صورت گرفته است.
سلطاني‌فر با اعلام اين خبر که تسهيلات در حوزه احداث هتل و زيرساخت‌هاي گردشگري با شرايط مناسب به سرمايه‌گذاران اختصاص مي‌يابد، ادامه داد: با توجه به تفاوت نيازها و درخواست‌هايي که گردشگران داخلي و خارجي دارند ساخت هتل‌هاي 2و 3 ستاره براي گردشگران داخلي و احداث هتل‌هاي 4و5 ستاره براي گردشگران خارجي در مازندران مورد توجه قرار خواهد گرفت.
معاون رييس‌جمهور ساماندهي نوار ساحلي مازندران را از ديگر اولويت‌هاي توسعه گردشگري در اين استان دانست و تصريح کرد: بايد شرايط مناسبي براي استفاده از اين موهبت الهي براي تمامي گردشگران فراهم شود.
رييس سازمان ميراث فرهنگي ادامه داد: تفريحات دريايي به عنوان سومين عامل توسعه گردشگري استان مازندران بايد مورد توجه قرار گيرد، از شهر آستارا تا بندر ترکمن حدود 600 کيلومتر جاذبه دريايي وجود دارد که مي‌توان از اين موقعيت براي توسعه گردشگري منطقه بهره برد.
سلطاني‌فر با اشاره به اينکه در همه نقاط دنيا صنايع دريايي در زندگي مردم ساحل‌نشين نقش موثري دارند، يادآور شد: راه‌اندازي قايق‌هاي تفريحي علاوه بر توسعه گردشگري در ايجاد اشتغال و رونق کسب و کار منطقه تاثير بسزايي خواهد داشت.
وي در ادامه گردشگري حلال را فرصتي طلايي براي کشور دانست و گفت: در بين 57 کشور مسلمان دنيا، کشور ما اين ظرفيت را دارد که مهد گردشگري حلال باشد و اين مهم با راه‌اندازي امکانات تفريحي مناسب براي بانوان کشورهاي اسلامي ممکن مي‌شود.
معاون رييس‌جمهور، راه‌اندازي مجتمع‌هاي تفريحي را چهارمين عامل تاثيرگذار در توسعه گردشگري استان مازندران دانست و تصريح کرد: هتل و دريا به تنهايي تامين‌کننده نيازهاي گردشگران نيست، وجود سالن‌هاي ورزشي، استخر، سينما و ساير امکانات تفريحي در نوار ساحلي رونق دوچندان به گردشگري منطقه مي‌بخشد.
رييس سازمان ميراث‌فرهنگي ادامه داد: رفع کمبود خدمات بين‌راهي در استان مازندران که به عنوان يک مشکل اساسي از ديرباز در اين منطقه مطرح بوده، رفع نيازهاي گردشگران و گسترش بيش از پيش گردشگري را در اين استان به دنبال خواهد داشت.
سلطاني‌فر تمرکز بر احداث و تامين زيرساخت‌هاي گردشگري را مورد تاکيد قرار داد و افزود: ما در مجموعه سازمان ميراث فرهنگي در حال تجهيز منابع براي اعطاي تسهيلات کم‌بهره به سرمايه‌گذاران فعال در حوزه گردشگري هستيم.
معاون رييس‌جمهور با اشاره به اينکه استان مازندران با مشکل کمبود مسافر و گردشگر مواجه نيست، گفت: رويکردهاي نوين سازمان ميراث فرهنگي توزيع مکاني و زماني سفر در کشور است که بايد زيرساخت‌هاي مورد نياز اين اهداف با حمايت جدي بخش خصوصي فراهم شود.
گفتني است؛ در اين جلسه شهرداران شهرهاي مختلف مازندران، نمايندگان شوراي شهر و فرماندار شهر چالوس در حضور رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مسائل و موضوعات حوزه گردشگري استان مازنداران را مطرح کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن