تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس براى كسب رضايت خدا و آگاهى در دين قرآن بياموزد، ثوابى مانند همه آنچه كه به ف...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815433711




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه سازمان ها در زمينه حفظ بيت المال مسئول هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۹ق.ظ)
رئيس کل دادگستري استان ايلام: همه سازمان ها در زمينه حفظ بيت المال مسئول هستند رئيس کل دادگستري استان ايلام گفت: هر کدام از ادارات مسئول حراست و حفظ اموال دولتي که در اختيار آنهاست مي باشند و اگر قصور و کوتاهي کنند متهم هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، نخستين جلسه شوراي حفاظت از اراضي ملي در سال 93 با حضور رئيس کل دادگستري استان و ساير اعضاء برگزار شد.
در اين جلسه نوري با گلايه از قصور بعضي دستگاههاي ذيربط در خصوص حفاظت از اراضي ملي گفت: هر کدام از ادارات، مسئول حراست و حفظ اموال دولتي که در اختيار آنها است هستند و اگر قصور و کوتاهي کنند در جايگاه متهم هستند و صرفاً ارائه گزارش در جلسات کافي نيست و در عمل باعث حفظ اموال نمي شود.
وي خاطرنشان کرد: از نظر ما تنها متصرف غيرقانوني مقصر نيست و هر کس که در اين زمينه اين شخص را در تصرف اراضي ملي ياري کند هم مجرم است و ما به عنوان مدعي العموم نبايد از آنها بگذاريم.
رئيس شوراي حفاظت از اراضي ملي در خصوص آگاه سازي مردم بيان داشت: بايد با برگزاري کلاسهاي آموزشي توسط معاونت اجتماعي و جهاد کشاورزي و استفاده از دادستانها حساسيت مردم را بيدار کرد که اراضي ملي متعلق به دولت نيست بلکه متعلق به نسل آينده و جامعه مي باشد و آنان را مسئوليت پذير کنيم.
نوري عنوان کرد: جلسه شواري حفاظت از اراضي ملي يکي از کارآمدترين جلسات است و نگاه اين شورا بايد به اين سمت باشد که تعداد پرونده هاي مربوط به حوزه حفاظت از اراضي ملي بيشتر شود و متخلفان در اين زمنيه را پيگيري کنيم زيرا که افزايش اين پرونده ها باعث کمتر تخريب شدن اراضي ملي مي گردد.
رئيس کل دادگستري استان اظهار داشت: از سال 74 قانوني در خصوص مستندسازي اموال دولتي تصويب شده که ادارات بايد نسبت به اموال و دارايي هاي خود مستندسازي کنند که متاسفانه در اين استان تاکنون صورت نگرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن