تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820912381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در حاشیه نشست ساعت شش بامداد شورای اداری استان سمنان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در حاشیه نشست ساعت شش بامداد شورای اداری استان سمنان سمنان - ایرنا - در ابتکاری جدید نشست شورای اداری استان سمنان برای اولین بار در ساعت شش بامداد و در مکانی خارج از استانداری سمنان برگزار شد.


این نشست که به میزبانی شرکت توزیع برق استان سمنان برگزار شد مدیران در ابتدا ورود به محوطه این شرکت در هوای مفرح صبحگاهی با تصاویری از شهدای هشت سال دفاع مقدس مواجه شدند که به طرز زیبایی بر روی پلکان ورودی ساختمان نظر مدیران را جلب می کرد.
خبرنگاران در بدو ورود به این نشست با غیبت استاندار سمنان مواجه شدند که پس از دقایقی با اعلام مجری مبنی بر عزیمت ˈمحمد وکیلیˈ به دامغان برای بررسی سیل این منطقه دلیل غیبت استاندار مشخص شد.
همزمانی این نشست با سه مناسبت هفته کارگر، هفته معلم، روز صنعت برق و روز شوراها بر شمار سخنرانان این نشست افزوده بود و یکی از سخنرانان نیز به طنز به این موضوع اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در این نشست از تابستان بسیار گرم امسال بر اساس پیش بینی ها خبر داد و بر ضرورت صرفه جوئی در مصرف آب و برق وحامل های انرژی تاکید کرد.
تشکیل این نشست در ساعت شش بامداد و مشاهده چهره خواب آلود برخی از مدیران نیز
از حاشیه های این نشست بود که جلب توجه می کرد.
امام جمعه شاهرود نیز به عنوان یکی از سخنرانان به بیان مباحث اخلاقی پرداخت و بدنبال آن معاون سیاسی امنیتی استانداری سمنان با تشکر از وی گفت: مشخص نیست ایشان چه ساعتی از شاهرود حرکت کرده است که در این ساعت به نشست خود را رسانده است.
در حالی که مجری به سخنرانان حداکثر 10 دقیقه فرصت سخن می داد یکی از سخنرانان به طنز گفت نیم ساعت مانده تا وقت من تمام شود لطفا اعلام کنید.ک/4
599/608
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن