تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814799248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو عکس متفاوت از یک مربی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
دو عکس متفاوت از یک مربی
دو نمایی که پیش رو دارید، «ناصر شیری» را به فاصله‌ی کم‌تر از 10 سال به ثبت رسانده است و نشان دهنده‌ی تغییرات جوانانِ نسل دوم انقلاب است.

به گزارش نامه نیوز به نقل از مشرق: «ناصر شیری» یکی از اولین جوانان ساکن «شهری» بود که به سال 1358 شمسی، در سن 20 ساله‌گی، لباس سبز «سپاه» پوشید. «ناصر» به تاریخ 22 اسفند 1363 شمسی، در «عملیات بدر» بال در بال ملائک گشود. ایشان از مربیان کارکشته ی «پادگان امام حسین(صلوات الله علیه)» بود و بسیاری از سرداران و رزمنده‌گان نامدارِ سپاهِ تهران، در دوره های آموزش تاکتیک رزم ، پدر محضر او شاگردی کرده اند.


دو نمایی که پیش رو دارید، «ناصر شیری» را به فاصله‌ی کم‌تر از 10 سال به ثبت رسانده است و نشان دهنده‌ی تغییرات جوانانِ نسل دوم نهضتِ امام خمینی است. بسیاری از شهدا و مجاهدانی که در این نهضت، حماسه ها آفریدند، در آلبوم های شخصی خود، نمونه‌ی چنین تصاویری را دارند.

سلام خدا و فرشته‌گانش بر روحِ بلند «حضرت روح الله»که از آن نسلِ طاغوت زده، سرداران و رزمنده گانی را تربیت کرد که مسیر تاریخ جهان را تغییر دادند.













1393/2/9





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن