تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 14 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813897194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات اجرایی تصفیه خانه شهرك صنعتی بیدك آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی خراسان شمالی : عملیات اجرایی تصفیه خانه شهرك صنعتی بیدك آغاز شد خبرگزاری پانا: مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی خراسان شمالی افزود : فرایند این تصفیه خانه سیستم تلفیقی بی هوازی – هوازی از نوع UAFBR و با سیستم برگشت خودبه خودی لجن می باشد كه با ظرفیت 2000متر مكعب در شبانه روز می باشد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۹ ارديبهشت ساعت 09:54



  به گزارش خبرگزاری پانا، محمدعلی یوسفی تاكید كرد : ایجاد تصفیه خانه صنعتی شعار صنعت سبز در شهركهای صنعتی را جامه عمل پوشانیده و ما را به سمت توسعه پایدار هدایت می نماید. رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی خراسان شمالی ادامه داد : از آب تصفیه شده در فرایند بازچرخانی پساب و آبیاری فضای سبز شهرك صنعتی بیدك استفاده می شود . محمدعلی یوسفی گفت : شركت شهركهای صنعتی زمانی میتواند در یك شهرك صنعتی تصفیه خانه احداث نماید كه حدود 50درصد از واحدهای صنعتی مستقر در آن شهرك صنعتی به بهره برداری رسیده باشند. مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی خراسان شمالی گفت :طراحی و احداث تصفیه خانه فاضلاب صنعتی در شهركهای صنعتی به دو عامل مهم دیگر، مقدار و نوع آلودگی موجود بستگی دارد. وی تا كید كرد : مطابق بند12 دفترچه قراداد واگذاری و ضمائم آن و ضوابط ساخت و ساز در شهركهای صنعتی كه  متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی آن را امضاء می كنند ، واحد صنعتی موظف به دفع پساب خود طبق استانداردهای محیط زیست می باشد . مدیر عامل شركت شهركهای صنعتی خراسان شمالی گفت : واحدهایی که  میزان آلودگی فاضلاب آنها بیش از حد مجاز قابل  قبول تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی باشد، می بایست قبل از تخلیه فاضلاب به شبکه ، تصفیه اولیه نموده و بعد از پایین آوردن میزان آلودگی آن به حد استاندارد تصفیه خانه آن را به شبکه تخلیه نمایند. وی افزود :  احداث پیش تصفیه  برای واحدهای صنعتی با آلایندگی بالا الزامی می باشد و تا زمانیكه پیش تصفیه واحد صنعتی مطابق استانداردهای شركت شهركهای صنعتی راه اندازی نشده است ، واحد صنعتی باید راسا و مطابق ضوابط سازمان حفاظت محیط زیست پساب خروجی را در محل های مجاز دفع نماید. محمد علی یوسفی به شبكه جمع آوری فاضلاب اشاره كرد و گفت : شبكه جمع آوری و فاضلاب این شهرك صنعتی نیز در دست اجرا می باشد كه پس از تكمیل این شبكه و همزمان با بهره برداری از تصفیه خانه صنعتی ، واحدهای تولیدی به شبکه فاضلاب متصل می شوند. رئیس هیات مدیره شركت شهركهای صنعتی خراسان شمالی خاطر نشان ساخت : با برنامه ریزی های انجام شده ، تصفیه خانه صنعتی شهرك صنعتی بیدك تا نیمه اول سال 94 به بهره برداری می رسد. شهرك صنعتی بیدك 170 هكتار  است كه 36 واحد صنعتی در زمینه های مختلف در این شهرك صنعتی در حال فعالیت می باشند .  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن