تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820321461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمليات اجرايي شهرک صنعتي فيروزکوه آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۳۷ب.ظ)
عمليات اجرايي شهرک صنعتي فيروزکوه آغاز شد کلنگ احداث شهرک صنعتي فيروزکوه 2 با حضور استاندار تهران و جمعي از مسئولين استاني بر زمين خورد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسين هاشمي استاندار تهران در حاشيه اين مراسم بر همكاري دستگاه هاي اجرائي به منظور تسريع امكانات زير بنائي در راستاي ماده 158 قانون برنامه تأكيد كرد.
مديرعامل شهرکهاي صنعتي تهران نيز گفت: با توجه به واگذاري 85 هکتار از زمين هاي شهرک صنعتي فيروزکوه2 و نيز وجود تقاضاي سرمايه گذاران براي راه اندازي کارخانجات جديد عمليات اجرايي اين شهرک به وسعت 448 هکتار آغاز شده است.
سليماني افزود: با آماده سازي کل اين شهرک 270 هکتار زمين صنعتي جديد در اختيار سرمايه گذاران قرار خواهد گرفت که پيش بيني مي شود حدود 700 واحد صنعتي در اين شهرک استقرار يابد.
به گفته مديرعامل شهرکهاي صنعتي تهران اين شهرک داراي زون(منطقه بندي)استقرار صنايع با اولويت صنايع پاک از قبيل کارخانجات غذايي و آشاميدني و الکترونيک مي باشد.
وي همچنين از احداث 20 هکتار فضاي سبز و نيز شبکه جمع آوري آبهاي سطحي و تصفيه خانه فاضلاب صنعتي با هدف رعايت دقيق استانداردهاي زيست محيطي در شهرک صنعتي فيروزکوه خبر داد. ميزان بودجه عملياتي عمراني اوليه اين شهرک 40 ميليارد است.
با توجه به اينکه شهرک صنعتي فيروزکوه2 خارج از شعاع 120 کيلومتري شهر تهران قرار دارد سرمايه گذاراني که قصد احداث واحد صنعتي جديد در تهران را دارند با دريافت جواز تاسيس مي توانند در آينده نزديک در اين شهرک مستقر شوند احداث اين شهرك به تصويب هيئت وزيران رسيده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن