تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820966295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری زنجان فاقد درآمد پایدار است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان شعبانی:
شهرداری زنجان فاقد درآمد پایدار است
زنجان - خبرگزاری مهر: عضو شورای شهر زنجان گفت: شهرداری زنجان فاقد درآمد پایدار است و از جیب مردم و با اخذ انواع عوارض و جرائم از مردم اداره میشود، راهکار برون رفت از این مسئله ورود سرمایه گذار به این بخش و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری است.



پریسا شعبانی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: ورود سرمایه گذار به این بخش و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بدون نیاز زیاد به اخذ پولهای مختلف از مردم زیرا شهرداری با داشتن بودجه ای که به تحقق آن اطمینان دارد راحتتر می تواند برای شهر و رشد و توسعه آن در بخشهای مختلف برنامه ریزی کند. وی با بیان اینکه زنجان با داشتن مردمانی مهربان و کم توقع مشکلات زیادی دارد ادامه داد: بعضی مواقع که با مردم صحبت می کنیم و از مشکلات خود می گویند مشاهده می شود که بسیاری از کوچکترین حقوق خود را مطالبه می نمایند که متاسفانه در بسیاری از مواقع نادیده گرفته می شود .

شعبانی  افزود: در حالی که مردم به عنوان ولی نعمتان ما حق بزرگی بر گردن ما داشته و دارند و بهترین ناظران ما بوده و می توانند به عنوان چشم و گوش مسئولین عمل نمایند و همچنین بهترین نظارت را بر عملکرد ما داشته باشند اما متاسفانه بنده احساس میکنم این حس در مردم ما نسبت به شهرهای دیگر بسیار کمتر است که این موضوع میتواند بر عملکرد مسئولین بخصوص شورا که به صورت مجموعه ای از اعضا می باشد تاثیر منفی بگذارد.

عضو شورای شهر زنجان با اذعان به اینکه  به نوبه خود از عملکرد هفت ماهه این شورا راضی نیستم افزود: شورایی که به نظر من بهتر و بیشتر از این می توانست در خدمت مردم زنجان باشد، یکی از دلایل آن میتواند عدم توجه به همین بحث تاریخی ذکر شده باشد یعنی در بسیاری موارد عدم توجه به رفع مشکلات واقعی مردم و نگاههای جناحی به این مسائل و عدم توجه به این مسئله که شورا محل رفع مشکلات مردم و مسائل شهری می باشد نه کشمکشهای سیاسی و جناحی وحتی بعضآ تسویه حسابهای شخصی.

شعبانی افزود: همواره سعی می کنم تا به اصل موضوع و پیشنهادات در مصوبات شورا توجه نمایم نه اینکه این پیشنهاد و موضوع ازطرف چه شخصی مطرح می شود.

وی افزود: یکی از برنامه های خوب این شورا حضور هفتگی اعضای شورا به اتفاق معاونین شهردار و شهردار همان منطقه در یکی از مساجد مناطق جهت ادای فریضه مغرب و عشا و گفتگوی صمیمی با اهالی محل و نمازگزاران مسجد می باشد که بسیاری از مشکلات مناطق و مردم در این جلسات بیان می شود و در کمیسیونهای مختلفی که بنده حضور دارم با طرح و پیگیری موضوع باتفاق همکاران سعی در حل آنها داریم.

این عضو شورای شهر زنجان گفت: با حضور در مراکز مختلف اجتماعی ،مساجد و مراسمهای مختلف بخصوص با حضور در بین بانوان سعی در شنیدن مشکلات مردم و پیگیری جهت حل این مشکلات دارم با توجه به اینکه در شورای شهر زنجان تنها سه خانم عضو هستند فکر میکنم وظیفه ی ما سنگین تر از آقایان در شورا باشد زیرا اکثر بانوان با توجه به اینکه با ما راحتتر ابراز مشکل می نمایند به ما مراجعه می کنند. شعبانی افزود: تعامل سازنده با کلیه اعضا و حضور موثر در کمیسیونهایی که عضو آنها می باشم جهت خدمت به مردم همواره از برنامه های اصلی بنده بوده و هست زیرا صرف حضور در جلسه در صورتی که با ارائه نظرات کارشناسی و موثرهمراه نباشد به نظر من مهم نیست برای همین باز هم بر اساس همان آموزه های اسلامی ذکر شده سعی می نمایم از مشورت افراد متخصص و متعهد که در موضوعات مختلف صاحب نطر هستند استفاده نمایم.


۱۳۹۳/۲/۹ - ۰۹:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن