تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820418862




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقاطع غیرهمسطح برق - باهنر در آستانه بهره برداری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تقاطع غیرهمسطح برق - باهنر در آستانه بهره برداری است ارومیه - ایرنا - رییس شورای شهر ارومیه گفت: تقاطع غیرهمسطح برق - باهنر در آستانه بهره برداری است و تا پایان این هفته به بهره برداری می رسد.


پرویز جلیلی دوشنبه شب در نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با خبرنگاران به مناسبت روز ملی شوراها افزود: عملیات اجرایی این طرح به اتمام رسیده و با آزمایش های فنی باقیمانده، امیدواریم تا پایان این هفته شاهد افتتاح این طرح بزرگ در ارومیه باشیم.
وی با اشاره به سیاست شورای اسلامی شهر ارومیه برای کلنگ زنی یک پروژه در کنار افتتاح پروژه دیگر اضافه کرد: در صدد هستیم با فراهم کردن مقدمات، تقاطع غیرهمسطح ابتدای جاده سرو را همزمان با افتتاح پروژه برق - باهنر کلنگ زنی کنیم.
وی اظهار کرد: یکی از طرحهایی که شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه برای اجرا در رینگ میانی کمربندی ارومیه در نظر گرفته است، اجرای تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در ورودی شهر ارومیه است که این طرح نیز در حال حاضر در دست مشاور است مطالعات اجرایی آن، طی می شود.
رییس شورای اسلامی شهر ارومیه با تبریک روز شوراها ادامه داد: شورای شهر، با وحدت و همدلی فعالیتهای خود را به پیش می برد که این وحدت همدلی، بسیار قابل توجه بوده و زبانزد شده است.
جلیلی با اشاره به بودجه افزون بر 10 هزار میلیارد ریالی شهر ارومیه گفت: با تحقق این بودجه در سال جاری، نتایج بسیار خوبی را برای ارومیه شاهد می شویم.
در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به سوالات خبرنگاران در خصوص مسائل مختلف شهری پاسخ دادند.
8136/581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




09/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن