تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820474908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه مقابله با شبیخون فرهنگی بازگشت به فرهنگ ایرانی اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در ایلام تاکید کرد راه مقابله با شبیخون فرهنگی بازگشت به فرهنگ ایرانی اسلامی است به گزارش خبرگزاری پانا،معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با حضور در نشست مطبوعاتی ودر جمع اصحاب رسانه در ایلام گفت: خود باوری در عرصه های مختلف ، بحث کرسی های آزاد اندیشی ، تقویت شورا های دانش آموزی ، تقویت مجلس دانش آموزی از مهمترین مولفه های بازگشت به فرهنگ ایرانی اسلامی در بین دانش آموزان است .
۱۳۹۳ سه شنبه ۹ ارديبهشت ساعت 07:59



به گزارش خبرگزاری پانا؛دکتر حمید رضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش که بمنظور معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان ایلام به این استان سفر کرده بود  با حضور  در نشست مطبوعاتی ودر جمع اصحاب رسانه در ایلام گفت : راه مقابله با شبیخون فرهنگی ، بازگشت به فرهنگ ایرانی اسلامی است . وی افزود : برای تقویت و بازگشت به فرهنگ ایرانی اسلامی  باید نگاه ویژه ای به ادبیات کهن خود داشته باشیم که در این راستامشاعره، شعر گویی نقد کتب ادبی تاریخی را در بین دانش آموزان ترویج دهیم . دکتر کفاش ادامه داد : در عرصه مذهبی با گسترش فرهنگ مفاهیم قرآنی و معارف اهل البیت (ع) می توانیم دانش آموزان را و اکسینه نمائیم .وی احیای دارالقرآن ها را از مهمترین برنامه های معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت : طبق برنامه ریزی ها باید حد اقل در هرشهرستان یک مدرسه قرآنی دخترانه و یک مدرسه قرآن پسرانه را تاسیس کنیم .معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد : خود باوری در عرصه های مختلف ، بحث کرسی های آزاد اندیشی ، تقویت شورا های دانش آموزی ، تقویت مجلس دانش آموزی از مهمترین مولفه های بازگشت به فرهنگ ایرانی اسلامی در بین دانش آموزان است .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن