تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804393797




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه ها نقش انکار ناپذیری در پیشگیری از وقوع جرم دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رسانه ها نقش انکار ناپذیری در پیشگیری از وقوع جرم دارند اراک- ایرنا- فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: رسانه ها نقش انکار ناپذیری در پیشگیری از وقوع جرم دارند.


ˈسردارˈ عزیزالله ملکی ˈ روز دوشنبه در نشست مشترک با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی افزود: پیشگیری از وقوع جرم نیازمند هدف، برنامه ریزی و همکاری همه جانبه است که رسانه ها می توانند در تحقق این امر مهم نقش به سزایی داشته باشند.
وی اطلاع رسانی ایرنا را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: اگر دست اندرکاران رسانه ها از ابزاری که در اختیار دارند درست استفاده کنند در پیشگیری از وقوع جرم بسیار تاثیر گذار خواهد بود.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه وظیفه اصلی رسانه ها، آگاهی رساندن به مردم است خاطر نشان کرد: اگر یک پرونده کلاه برداری به خوبی اطلاع رسانی شود، مردم به دام کلاهبرداران نمی افتند.
وی با بیان اینکه تمام سازمان ها و ارگان ها نقاط ضعف و قوت هایی دارند افزود: با انتقاد سازنده می توان مشکلات را برطرف کرد و زمینه ساز رشد و تعالی سازمانها را فراهم کرد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: اگر انتقاد ناعادلانه باشد مانند باران رگباری به سیلاب تبدیل شده و همه چیز را خراب می کند ولی انتقاد سازنده مانند باران آهسته، در عمق خاک فرو می رود و راهی موثر در مسیر رشد و تکامل است.
سردار ملکی عدم وجود مانیتورینگ شهری در کلانشهر اراک را از جمله مشکلات پلیس عنوان کرد و افزود: مراکز استانهای دیگر به این امکانات مجهز شده اند.
وی ادامه داد: برای اجرای طرح ترافیک در اراک باید پیش زمینه ها و و زیر ساخت های آن آماده شود و باید مجموعه اطلاع رسانی هماهنگ باشند تا بتوانند به اجرای صحیح طرح ها کمک کنند.
سردار ملکی با بیان اینکه استاندار استان مرکزی تازه امور استان را در دست گرفته، افزود: استاندار پیش از این مسئولیت های اجرایی مهمی را برعهده داشته وباید از این پتانسیل برای پیشرفت استان استفاده شود.
فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: برای ثبات امور و نتیجه دادن مدیریتها وقت لازم است و رسانه ها باید این مهم را مد نظر داشته باشند که یک شبه مسائل حل نمی شود .
معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این نشست گفت: این معاونت در سال جاری برای هماهنگی بیشتر با رسانه ها ومطبوعات استان چهار اتاق فکر را با کمک مدیران رسانه ها تشکیل می دهد.
سرهنگˈ سید احمد خسروی ˈ حرفه ای بودن را از مشخصه های اخبار ایرنا دانست و افزود: حرکت به سمت حرفه ای شدن در حوزه رسانه از نیازهای استان مرکزی است .
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان مرکزی نیز گفت: کار در رسانه ها نیازمند قدرت تفکربالا، شم خبری، توانایی نگارش و اخلاق خبرنگاری است.
ˈعلی حیدر شاه حسینی ˈ انتقال صحیح واقعیات را از وظایف رسانه ها دانست و افزود: ایرنا برای پوشش اخبار نیروی انتظامی آمادگی دارد.
وی ادامه داد: هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی و ایرنا در زمینه اطلاع رسانی از وظایف و اقدامات این نیرو، تاثیر به سزایی در آگاهی مردم و کاهش حوادث و رخدادهای نارحت کننده دارد.
وی انتقاد سازنده را زمینه ساز پیشرفت جامعه دانست و گفت: توجه به دیدگاههای کارشناسی و انتشار اخبار هدفمند در دستور کار ایرنا قرار دارد. ک/2
716/559
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن