تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814723303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پدر دندانپزشکی نوین ایران را بشناسید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
پدر دندانپزشکی نوین ایران را بشناسید
پنجاه و چهارمین کنگره جامعه دندانپزشکی شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.در این کنگره از دکتر حسین نواب که به اعتقاد اکثریت پدر دندانپزشکی نوین ایران است تجلیل کنیم. به گزارش نامه نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر سیدحسین مرتضوی رئیس کنگره پنجاه و چهارم در نشست خبری با اشاره به پیشینه جامعه دندانپزشکی ایران از قبل از انقلاب گفت: این کنگره پنجاه و چهارمین کنگره جامعه دندانپزشکان است در حالی که 14 رشته تخصصی زیر چتر انجمن دندانپزشکان ایران قرار گرفته است.


وی با بیان اینکه بیمار محوری در این کنگره مورد عنایت قرار خواهد گرفت، گفت: این کنگره چند تمایز با کنگره‌های قبلی دارد و قرار است در این کنگره از دکتر حسین نواب که به اعتقاد اکثریت پدر دندانپزشکی نوین ایران است تجلیل کنیم.


مرتضوی افزود: مجسمه دکتر نواب در روز افتتاحیه در سالن اجلاس سران رونمایی خواهد شد و کنگره پنجاه و چهارم به اسم وی نام گذاری می‌شود.


رئیس این کنگره همچنین در تشریح دیگر ویژگی‌های آن گفت: در این کنگره، 20 سخنران از خارج از کشور داریم که تعدادی از آنها ایرانیان شاغل در خارج از ایران و بخشی از آنها دندانپزشکان خارجی هستند که از کشورهایی مانند هند، سوئیس، کانادا و اسپانیا و ایتالیا در این کنگره شرکت خواهند کرد.


وی همچنین از برگزاری نمایشگاهی برای اولین بار در سالن‌های ضیافت سالن اجلاس سران خبر داد و افزود: در این کنگره از کسانی که در نیم قرن گذشته بیشترین زحمات را به دلیل عشق به مردم در زمینه دندانپزشکی انجام داده‌اند تجلیل خواهد شد.


وی تاکید کرد: انجمن دندانپزشکان ایران در سراسر ممکلت بی نظیر است و در مقایسه با بسیاری از کشورهای جهان متمایز است.


همچنین دکتر پویا مطهری و مسئول علمی این کنگره با بیان اینکه پیش بینی می‌کنیم حدود یک چهارم تا یک پنجم دندانپزشکان کشور در کنگره دندانپزشکی شرکت خواهند کرد، گفت: تقریبا 25 هزار دندانپزشک در ایران داریم که امیدواریم شاهد حضور 5000 دندانپزشک در این کنگره باشیم.


وی افزود: 200 سخنرانی در مجموع کنگره در نظر گرفته شده است بعلاوه 75 پوستر، 28 برنامه آموزشی و 25 برنامه کارگاهی هم خواهیم داشت.


مطهری ادامه داد: یک سمپوزیوم اختصاصی برای وضعیت بهداشت دهان در کشور در نظر گرفته شده است که در آن از صاحبنظران دعوت کرده‌ایم به بررسی این مقوله بپردازند. غیر از مجموع سخنرانی‌ها، مجموعه‌ای از برنامه‌های علمی هم داریم که افراد حاضر در کنگره می‌توانند در آن به تبادل نظر بپردازند. 




1393/2/8





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن