تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812865460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادی بیش از 122 هزار هکتار زمین از دست زمین خواران در کل کشور


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آزادی بیش از 122 هزار هکتار زمین از دست زمین خواران در کل کشور تهران- ایرنا- سخنگوی دستگاه قضا از آزادی 122 هزار و 193 هکتار زمین از دست زمین خواران در کل کشور در سال 92 خبر داد.


به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای روز دوشنبه در شصت و یکمین نشست خبری خود در این باره افزود: قوه قضاییه برای پیشگیری از تصرف زمین و منابع طبیعی از سال های گذشته توجه ویژه ای داشته و دارد که این امر تاثیرات بسیار خوبی داشته است و باید تقویت شود.
وی با بیان اینکه یکی از اقداماتی که اخیرا انجام و قوه قضاییه به عنوان مدعی العموم وارد شد، تشکیل یک شورا بود و از دولت هم در این شورا عضو هستند، گفت: این شورا تلاش می کند تا در مرحله اول به هیچ عنوان تصرفی در اراضی دولتی صورت نگیرد و از سازمان های ذیربط مکرر خواستیم تا مراقب باشند.
اژه ای افزود: از شهرداری ها خواستیم برای افرادی که در این زمین ها تصرف کرده اند، به هیچ وجه جواز صادر نکنند و اگر این افراد خواستند غیر مجاز ساخت و ساز کنند، بر آن نظارت داشته باشند تا ساخت و ساز غیرمجاز انجام نشود.

** تایید خبر کشف مشروبات الکلی در اوین/ مشروب در خود زندان تولید شد
خبرنگاری با طرح این سوال که یکی از نمایندگان مجلس در مورد بند 350 بازداشتگاه اوین گفته است که در این بند علاوه بر تجهیزات ماهواره ای مشروبات الکلی نیز کشف شده است، آیا واقعا مشروبات الکلی در این بند کشف شده یا نه، که سخنگوی دستگاه قضا با تایید این موضوع گفت: اگر فردی بخواهد چیزی را مخفیانه وارد کند این کار را انجام می دهد. مثلا ممکن است همان وسیله را به همان ترکیب وارد بند نکند و آرام آرام قطعات مربوطه را جدا کرده و صرف مدت زمان آنها را به یکدیگر متصل کند.
وی ادامه داد: افرادی سعی کردند با میوه ای که در اختیارشان قرار می گیرد، مشروب در حد معمول تهیه کنند نه این که شما تصور کنید یک پاتیل مشروب در این بند کشف و از خارج از زندان تهیه شده است.
این مقام دستگاه قضا افزود، این گونه نبوده و افراد با در اختیار داشتن وسایل های موجود چنین چیزی را به وجود آوردند.
وی اذعان کرد: مطلبی که نماینده مجلس گفته دروغ نبوده اما این که میزانش چقدر بوده را به طور دقیق اطلاع ندارم.
اجتمام(3)** 9317**1436
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن