تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812925860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای مبارزه با مواد مخدر 10درصد اعتبارات فرهنگی لازم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

برای مبارزه با مواد مخدر 10درصد اعتبارات فرهنگی لازم است همدان - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: برای سامان دادن به امر مبارزه با اشاعه مواد مخدر در استان ، اختصاص حداقل 10درصد از اعتبارات دستگاه های فرهنگی ضروری است.


به گزارش ایرنا ˈعبدالحسین مرادیˈ روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان افزود: با توجه به اهمیت مبارزه با مواد مخدر، وزیر کشور به استانداران تاکید کرده است که علاوه بر این 10 درصد اعتبار به طرح ها و برنامه های مشخص دستگاه های اجرایی در زمینه مبارزه با مواد مخدر اعتبار ویژه ای اختصاص داده شود.
وی با بیان اینکه بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله قتل و طلاق به دلیل مواد مخدر است، افزود: بر اساس آمارهای موجود، جرائم 71 درصد از زندانیان استان همدان مربوط به مواد مخدر است.
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با نام گذاری امسال به نام ˈ اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ تکلیف همه مسوولان را مشخص کردند که لازمه تحقق این شعار هماهنگی و تعامل همه مسوولان و مردم است.
مرادی زیر بنای اقتصاد مقاومتی را نیروی انسانی دانست و گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از نیروی انسانی جامعه به خوبی مراقبت کرد و برای صیانت از این نیروی انسانی و کرامت انسانی همه مسوول هستند.
وی افزود: شناخت فرصت ها و تهدیدها و مهمتر از آن چگونگی استفاده از فرصت ها و مبارزه با تهدیدها از مهمترین فعالیت هایی است که مسوولان باید با برنامه ریزی در زمینه مبارزه با مواد مخدر انجام دهند.
مرادی با بیان اینکه رویکرد امسال مبارزه با مواد مخدر ،رویکرد اجتماع محور و اولویت دادن به امر پیشگیری و مسایل فرهنگی است اضافه کرد: در زمینه مبارزه با مواد مخدر باید حرکت های مبتکرانه و نو ایجاد کرد و مسوولان نیز خریدار فکرهای جدید هستند.
وی با تاکید بر اینکه در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید از بخشی نگری دوری کرد، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت ها و مشارکت های مردمی در امر مبارزه با مواد مخدر ضروری است چراکه دولت به تنهایی نمی تواند در این زمینه فعالیت کند.
مرادی یکی از اولویت های سال جاری را ضربه زنی به بنیان های اقتصادی قاچاقچیان عنوان کرد.
وی اظهار داشت: موضوع مواد مخدر یک بحران است و این موضوع در حال حاضر به اندازه ای جدی است که از بحران آب نیز جدی تر شده است.
سرپرست بهزیستی شهرستان همدان نیز گفت: در حال حاضر دو مرکز سرپناه شبانه ویژه بانوان و مردان در این شهرستان فعال است که سرپناه زنان با 20 تخت ،سال گذشته شش هزار و 789 نفر را زیر پوشش قرار داده است.
ˈمحمد قیاسوندˈ افزود: مشاوره ، توزیع وسایل پیشگیری و سرنگ از جمله خدماتی است که به این مراکز داده می شود.
وی اضافه کرد: دو تیم سیار نیز برای بازرسی از پاتوق های معتادان تشکیل شده که محل آن را شناسایی کرده و وسایل پیشگیری و سرنگ را بین آنان توزیع می کنند.
7523/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن