تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816291526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوشاک عرضه شده در بازار مناسب جامعه اسلامی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پوشاک عرضه شده در بازار مناسب جامعه اسلامی نیست تهران بزرگ-ایرنا- مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: پوشاکی که در بازار تهران مشاهده می شود مناسب جامعه اسلامی نیست و باید به جایی برسیم تا برای پوشاک یک استاندارد کلی تعریف شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی روز دوشنبه درگردهمایی اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران اظهار کرد: مسئله ای که در سال فرهنگ باید مورد توجه قرار گیرد مسئله بازار است چرا که پوشاکی که در بازار تهران عرضه می شود، زیبنده جامعه اسلامی نیست.
وی بیان کرد: بازاریانی که از ارکان اصلی انقلاب اسلامی و اسلام بوده و هستند و همواره پشتیبان امام راحل و رهبری بوده اند چرا باید اجازه تولید و عرضه چنین پوشاکی را بدهند؟
حجت الاسلام گواهی اظهار کرد: در سالی که مزین به نام فرهنگ شده همه بازاریان باید همت کنند و یک هنجار صحیح و یک الگوی مناسب برای پوشاک ارائه کنند.
وی خواستار تدوین استاندارد اسلامی برای تولید پوشاک شد و افزود: حتی در رنگ ها نیز استاندارد نداریم که باید با کمک بازاریان این کار تدوین شود.
حجت الاسلام گواهی گفت: واحدهای کسبی که از گذشته و نزدیک به یک قرن با ذکر قرآن و دعا بازگشایی شده و همواره بدنبال کسب حلال بوده اند امروز با ورود نسل جدید به بازار تهران اولین صدایی که از برخی از آنها به گوش می رسد، ترانه های مبتذل است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان این مطلب که انتقال مسائل و احکام کسب و کار و همچنین الگو سازی یک بازار اسلامی جدا از بازاریان برعهده چه کسی است، افزود: گرفتاریهای نسل امروزی آنقدر زیاد است که می خواهد راه 100 ساله ای که پدران خود رفته اند را در مدتی کوتاه طی کنند و این همه چکهای برگشتی ناشی از چنین نگرشی است.
حجت الاسلام گواهی گفت: مردم همگی تشنه یادگیری مسائل صحیح هستند و در صورت ارائه یک الگوی صحیح به طور حتم شاهد رعایت کردن اصول از طرف ملت خواهیم بود.
وی اظهار کرد: امیدواریم تدبیری اندیشیده شود تا در انتهای سال 93 اصناف کشور بتوانند یک گزارش پربار از الگوسازی و فرهنگسازی مدنظر مقام معظم رهبری به معظم له ارائه کنند.
حجت الاسلام گواهی با بیان این مطلب که باید با برگزاری کلاسهای احکام و مکاسب نسبت به انتقال این مسائل به نسل جوان بکوشیم، گفت: انقلاب ما مدیون بازاریان است، جبهه های ما در زمان جنگ تحمیلی از طرف بازاریان پشتیبانی می شد و بازاریان همواره پیرو امام راحل و مقام معظم رهبری هستند.
وی در ادامه با اشاره به این مطلب که مقام معظم رهبری حدود 6 سال است که در مورد وضعیت اقتصادی تذکر می دهند، گفت: نامگذاری این چند ساله نشان از عدم همراهی برخی مسئولین با معظم له بوده است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمدرسول الله تهران بیان کرد: اگر مسئولین به فرمایشات 20 سال قبل رهبری مبنی بر عدم وابستگی اقتصاد کشور به نفت توجه می نمودند و سالانه 5 درصد از این وابستگی را کاهش می دادند بدون شک بجز تامین نیازهای داخلی، کالاهای خود را صادر نیز می نمودیم.
حجت الاسلام گواهی با بیان این مطلب که برای پیشرفت اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبری ارکان بسیار زیادی دخیل است، گفت: مهمترین مساله پذیرش و باور سه قوه است که در این میان حداقل یک قوه هنوز کار را جدی نگرفته است.
وی با بیان این مطلب که رکن دیگر موفقیت اقتصاد مقاومتی مردم هستند، افزود: مردم ما بخوبی نشان داده اند که اگر مسئولین در تحت لوای ولایت حرکت کنند آنها نیز به صحنه خواهند آمد و اجرای مرحله اول هدفمندی یارانه ها بخوبی در صحنه بودن مردم را نشان داد.
حجت الاسلام گواهی گفت: در مرحله دوم هدفمندی یارانه های نیز مردم نشان خواهند داد که همواره پشتیبان نظام خود هستند.
گردهمایی اصناف و بازار همه هفته روزهای دوشنبه با دعوت از چهره های سرشناس سیاسی کشور در مسجد امام خمینی(ره) برگزار می شود.
تهرام/9977/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن