تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804586550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر كل جدید جهاد كشاورزی استان آذربایجان غربی معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر كل جدید جهاد كشاورزی استان آذربایجان غربی معرفی شد خبرگزاری پانا: با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی آیین تودیع و معارفه مدیران كل پیشین و جدید جهاد كشاورزی استان آذربایجان غربی برگزار شد.
۱۳۹۳ دوشنبه ۸ ارديبهشت ساعت 12:23

به گزارش خبرگزاری پانا، آیین تودیع و معارفه مدیران كل پیشین و جدید جهاد كشاورزی استان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی،معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان غربی، آیت الله سیدعلی اکبر قریشی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی آذربایجان غربی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.  
روستاها و آبادیهای آذربایجان غربی ظرفیت ایجاد 80 هزار شغل جدید را دارد
 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های استان در بخش های مختلف گفت: استان آذربایجان غربی دارای دو هزار و 500 تا سه هزار و 300 روستا و آبادی است که با ایجاد یک کارگاه کوچک در هریک از این آبادیها می توان 80 هزار شغل جدید برای روستاییان ایجاد کرد.
 
نادر صفرزاده اظهار کرد: هم اکنون شاخصهای توسعه یافتگی در استان که یکی از آنها سواد است ارتقا یافته و کشور و استان ما می تواند با استفاده از این ظرفیت، به سوی پیشرفت و شكوفایی حرکت کند.
 
وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی دارای امکانات بالقوه فراوان در بخشهای مختلف است ادامه داد: منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو با 500 هزار هکتار وسعت به عنوان یکی از بزرگترین مناطق آزاد تجاری در کشور بوده که پتانسیلهای بالقوه تجاری بسیاری را در دل خود جای داده است.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار درباره 30 برنامه تحول در دولت برای امسال گفت: یکی از این 30 برنامه تحول اداری، توسعه دولت الکترونیک است که دفاتر خدمات پیشخوان دولت نیز بخشی از این دولت الکترونیک بوده که جهاد کشاورزی از پیشگامان این حرکت از سالهای گذشته بوده است.
 
وی اظهار کرد: هم اکنون این طرح در استانداری نیز به صورت جدی در حال پیگیری و توسعه است به گونه ای که دیگر نیازی به حضور وسیع کارکنان در جلسات مکرر نخواهد بود.
 
صفرزاده گفت: هم اکنون دولت تدبیر و امید با تلاشی مضاعف در صدد تامین اعتبار برای جذب نیروهای جدید است و کسانی که با تجربه 30 ساله خدمت بازنشسته می شوند در حقیقت نباید خانه نشین شوند و باید خارج از مجموعه خدمت خود به فعالیتهای سازنده شان استمرار بخشند.
 
وی ادامه داد: تولیدات در استان و به ویژه بخش کشاورزی نیز باید گسترش یابد اما این توسعه نباید موجب ضربه زدن به حق آبه دریاچه ارومیه شود.
 
وی اظهار کرد: هم اکنون دولت تدبیر و امید پی گیر مساله دریاچه است و این مساله را مساله ای فرا ملی تلقی کرده و با تمام حداقل ها و حداکثرها در پی احیای حق آبه دریاچه می باشد.
 
تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری الگو و نقشه راه ملت بزرگ ایران اسلامی است
 
آیت الله سیدعلی اکبر قریشی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این آیین گفت: رهبر معظم انقلاب با نامگذاری امسال به نام ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ لزوم عزم ملی را برای تحقق اهداف این عرصه ضروری اعلام کرده است.
 
وی اظهار کرد: استکبار جهانی برای اینکه ملت ایران به خواسته های خود دسترسی نیابد خواهان سلطه بر آنهاست ولی تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری الگو و نقشه راه را برای ملت بزرگ ایران اسلامی ترسیم نموده و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناكام گذاشته است.
 
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب با تیزبینی ویژه خودشان و هدایت و الهام الهی متوجه اتفاقاتی که در اطراف می افتد هستند و خواهان این هستند که ما خودمان تولید و خودمان نیز مصرف کننده باشیم.
 
وی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی همواره می خواهند ما را از انقلاب دور نگه دارند و یا باعث شوند که ما از انقلاب جدا باشیم.
 
آیت الله قرشی گفت: مساله حقوق بشر و تحریمها كه دشمنان بر آنها پافشاری می كنند، تنها بهانه ای برای ضربه زدن به انقلاب و ایجاد فاصله میان ملت و نظام است.
 
وی در پایان با اشاره به اهمیت فعالیت های جهاد كشاورزی افزود: تامین غذا و امنیت غذایی در کشور بسیار مهم است و 70 درصد این امر مهم بر عهده جهاد کشاورزی است.
 
آذربایجان غربی یکی از استانهای پایلوت در اجرای طرحهای کشاورزی است
 
محمدعلی جوادی معاون توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد كشاورزی هم در این آیین گفت: ظرفیت كشور در تولید محصولات باغی به حدی بالاست که امسال در ایام عید نوروز از واردات محصولات باغی خارجی به داخل کشور جلوگیری شد.
 
وی ادامه داد: بخش کشاورزی در کشور بدون مشارکت مردم نمی تواند در تولید غذا و امنیت غذایی موفق عمل عمل کند و باید مردم یاریگر دولت در افزایش راندمان تولید و میزان بهره وری آب باشند.
 
وی اظهار کرد: در سال جاری با اینکه چیزی از عمر دولت نمی گذرد ولی گامهای خوبی از نظر اقتصادی برداشته شده و امیدواریم که در هدفمندسازی یارانه ها و کنترل تورم، دولت بتواند گامهای بهتری را بردارد.
 
وی ادامه داد: آذربایجان غربی از استانهایی است که دارای ظرفیتهای ویژه ای در تولید محصولات باغی است و می توان این استان را یکی از استانهای پایلوت در اجرای طرحهای کشاورزی اعم از آبیاریهای نوین و اصلاح الگوی کشت به حساب آورد.
 
وی اضافه کرد: آذربایجان غربی از استانهایی است که دارای رتبه های خوبی در بخش کشاورزی و تولیدات آن در سطح کشور است به گونه ای که این استان در تولید محصولاتی چون عسل، سیب، چغندرقند دارای رتبه اول کشور و در تولید محصولاتی مانند علوفه دامی و گوسفند دارای رتبه دوم و در تولید گوشت قرمز دارای رتبه سوم و در جمعیت گاومیش و تولید جوجه یکروزه دارای رتبه اول کشور است.
 
وی ادامه داد: این استان از استانهایی است که در آینده نه چندان دور نقش مهم و موثری در کمک به دولت در زمینه کشاورزی ایفا می کند.
 
وی اظهار کرد: هم اکنون دریاچه ارومیه به عنوان یکی از چالشهای این استان مطرح است که با سیاستگذاری های دولت در بخشهای مختلف این چالش بزرگ نیز در حال پیگیری و برنامه ریزی برای رفع بحران است.
 
در این مراسم که در سالن شماره دو اداره كل جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد از زحمات سیدعلی مختاری تجلیل و اسماعیل کریم زاده حق به عنوان مدیركل جدید جهاد كشاورزی استان منصوب شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن