تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820603461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم اجرای طرح کدینگ در بلوارهای ارومیه/ ایجاد خطوط ویژه تردد خودروهای امدادی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی فروتنی در گفتگو با مهر خواستار شد؛
لزوم اجرای طرح کدینگ در بلوارهای ارومیه/ ایجاد خطوط ویژه تردد خودروهای امدادی
ارومیه - خبرگزاری مهر:‌ رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان غربی خواستار اجرای طرح کدینگ در بلوارهای کلانشهر ارومیه بر اساس نیازهای شهر شد.



محمدرضا فروتنی در گفتگو با خبرنگار مهر، خواستار اجرای طرح کدینگ در مسیرهای بلوارهای خاتم الانبیا، امام علی(ع) و والفجر شد و گفت: به دلیل نبود طرح کدینگ متاسفانه پیدا کردن محلهای وقوع حوادث برای آمبولانسهای اعزامی بسیار سخت بوده که در این راستا کددار کردن مسیرها می تواند راهنمایی خوبی برای واحدهای امدادی باشد. وی ضمن تاکید بر اینکه ارومیه کلانشهر بوده و باید بر اساس اقتضاعات شهر طرحها اجرایی شوند، ادامه داد: ایجاد خطوط ویژه برای تردد خودروهای امدادی باید توسط متولیان ترافیک ارومیه بررسی شود، چرا که در برخی مسیرهای منتهی به مرکز شهر در ساعات اوج ترافیک آمبولانس با تاخیر به محل حوادث رسیده و خدمات فوریتهای پزشکی زبر سوال می رود. رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به تهیه و تدوین نقشه اپیدمیولوژیک نقاط حادثه خیز محورهای ارتباطی استان بر اساس میزان حوادث بوقوع پیوسته، اعلام کرد: اشکالات فنی و مهندسی جاده ای، امنیت فنی و ایمنی خودروها و عوامل انسانی مهمترین عامل تصادفات و سوانح رانندگی در آذربایجان غربی محسوب می شود. فروتنی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه های پنج ساله چهارم و پنجم توسعه حوزه سلامت پایگاه مورد نیاز فوریتهای پزشکی در محورهای ارتباطی راه اندازی و به بهره برداری رسیده اند، گفت: برای کاهش تصادفات، مصدومان و معلولان سوانح جاده ای راه و ترابری و صنعت خودروی کشور تعامل همه دستگاه ها الزامی است. وی خواستار توجه ویزه واحدهای خودروسازی به ارتقای سطح ضریب ایمنی خودروهای سواری و وسایل نقلیه عمومی شد و عنوان کرد: در بخش کیسه هوایی خودروها اشکالات عمده داریم و متاسفانه بحث استفاده از آخرین تکنولوژی های ترمز ABS و تست خودروها نیز در ایران مورد بی توجهی و غفلت قرار گرفته است.  


۱۳۹۳/۲/۸ - ۱۰:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن