تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات قدرت، انصاف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821030099




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو خبر از انتظامی همدان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو خبر از انتظامی همدان همدان- ایرنا - فرمانده انتظامی کبودراهنگ از دستگیری سه سارق حرفه ای در ادامه یک عملیات تعقیب و گریز پلیسی در روز گذشته خبر داد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ˈپژمان قویمیˈ در تشریح این خبر گفت: درپی اعلام یک فقره سرقت خودرو از شهر جورقان و اجرای طرح مهار، عوامل انتظامی شهرستان کبودراهنگ، در محل های معین مستقر و جاده اصلی مستقر شدند.
وی افزود: دقایقی بعد از استقرار، خودرو توسط ماموران مشاهده شد و پس از یک عملیات تعقیب و گریز راننده خودرو راه فراری برای خود نمی بیند و با رها کردن خودرو در روستای فیض آباد اقدام به فرار می کند.
وی اضافه کرد: سارق با اقدام به موقع ماموران انتظامی دستگیر و همراه خودرو مسروقه به کلانتری منتقل شد که ماموران در بازرسی بدنی از نامبرده مقادیری مواد مخدر از نوع هرویین و شیشه نیز کشف شد.
سرهنگ قویمی گفت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم مشخص شد وی به همراه دوسارق دیگر در سرقت خودرو ، موتورسیکلت و منزل فعالیت داشتند که با همکاری سارق همدستان وی نیز دستگیر و در بازرسی از منازل آنان مقادیری اموال مسروقه، یک دستگاه موتورسیکلت و یک دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ توقیف سه دستگاه خودرو و 13دستگاه موتورسیکلت را از دیگر اقدامات پلیس شهرستان در 24 ساعت گذشته برشمرد.

* انهدام باند سارقان حرفه ای در ملایر
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر اظهار داشت: اعضای باند سارقان حرفه ای توسط ماموران این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ ˈشعبان ترک نیا ˈ با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع سرقت های متوالی در شهرستان ملایر ، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و با انجام تحقیقات گسترده مکان اختفای سارقان شناسایی شد.
این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی، ماموران وارد مکان اختفای سارقان شده و چهار سارق را در این رابطه دستگیر کردند.
سرهنگ ترک نیا بیان داشت: در بازرسی به عمل آمده از مکان اختفای سارقان مقادیری مواد مخدر صنعتی و آلات و ادوات استعمال مواد مخدر به همراه اموال مسروقه ای همچون قطعات ریل آهن، درب و پنجره های فلزی- قطعات و تجهیزات مربوط به برق فیوزهای چاه آب کشاورزی و یک دستگاه موتورسیکلت کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: آلات و ادوات سرقت از جمله دستکش های عایق، کمان اره، کلاه ایمنی، آچار و طناب مخصوص بالا رفتن از تیرهای برق نیز از محل اختفای سارقان کشف شد.
7525/576
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن