تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816585795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسل به ائمه اطهار هرگونه لرزش را از جامعه دور می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه موقت تهران: توسل به ائمه اطهار هرگونه لرزش را از جامعه دور می کند ملارد – ایرنا- امام جمعه موقت تهران گفت: توسل به ائمه اطهار علیهم السلام جامعه را از لرزش و معصیت دور می کند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈکاظم صدیقی ˈ شامگاه یکشنبه در همایش خیرین ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در کنار بارگاه مطهر امیرالمومنین حضرت علی (ع) در سالن آموزش و پرورش شهرستان ملارد افزود: حضرت علی (ع) جانش را در طبق اخلاص نهاد و از هیچ فردی توقع نداشت و آن حضرت دل به خدا داد و خداوند متعال دلهای عالم امکان را به او بخشید.
وی افزود: امیدواریم ائمه اطهار (ع) ما را لایق بدانند تا قدمی، حرفی، سوزی، در راه ایشان برداریم و از این بابت افتخاری نصیب ما شود.
وی بیان داشت: اگر شما خیرین با جان و مال در راه اسلام و ائمه اطهار گام بر میدارید ،این را بدانید ده ها برابر اجر و بهره خواهید برد، شما به حضرت زهرا (س) عرض ادب کردید و امروز شما افتخار بزرگی دارید که قسمتی از هزینه ساخت صحن فاطمه زهرا (س) را به عهده گرفتید و امیدوارم این خدمت، که خدمت به دریای معنویت و اهل بیت است ،خداوند متعال به زندگی شما برکت دهد .
ˈسید شهاب الدین چاووشی ˈ معاون باز سازی عتبات عالیات استان تهران در این مراسم گفت: ساخت صحن معنوی حضرت زهرا ( س ) به استان تهران واگذار شده و در این کار بزرگ دانش آموزان استان تهران با اهداء قلکهای پس انداز خود به عشق امیرالمومنین (ع) در این پروژه بزرگ مشارکت کردند .
وی افزود: ساخت صحن حضرت زهرا به مدت 5 سال به اتمام خواهد رسید و این پروژه دویست و بیست هزار متر مربع زیر بنا دارد که به فضل الهی تاکنون یک ریال هم با کسر بودجه مواجه نبودیم .
معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران گفت: از هم اکنون کار بافت فرشهای صحن مقدس در کاشان آغاز شده و سرامیک و کاشیهای مورد نیازنیز از استان یزد آماده حمل است .
وی افزود: یک خیر مومن تأمین تمام طلا های مورد نیاز صحن را تقبل کرده و خیرین شمیران 20 میلیارد تومان متعهد و متقبل شدند که تاکنون دو میلیارد تومان این رقم تأمین شده است.
وی افزود: برخی از افراد می گویند این پولها را می برند به عراقیها می دهند ما با آنها کاری نداریم اگر مرقد مطهر امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) آنسوی جهان هم بود، می رفتیم صحن و سرا می ساختیم .
چاووشی افزود: این پروژه بزرگ در زمان معین خود انشاا.. به سرانجام خواهد رسید، ما از مردم مومن ملارد، امام جمعه، فرماندار خواهش می کنیم به عنوان سربازان ولایت، پرچم ساخت صحن مطهر حضرت فاطمه (س) را در شهرستان به دست بگیرند .
حجت الاسلام و المسلمین ˈسید حسین حسینی نوری ˈ امام جمعه ملارد نیز گفت: امروز عشق و ارادت به بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) مرز و اندازه ندارد و همه عاشقان اهل بیت بخصوص مردم شهرستان ملارد در این حرکت معنوی مشارکت چشمگیری خواهند داشت و ما افتخار داریم که استان تهران 220 هزار متر مربع احداث صحن مطهر را در جوار مرقد مطهر امیرالمومنین(ع) را به عهده گرفتند و بیش ار صد هزار متر مربع از شبستان این پروژه عظیم به سبک معماری اصیل ایرانی اسلامی احداث خواهد شد .
در این مراسم معنوی خیرین و مردم مومن و مسولان، شهرداری های ملارد، صفادشت نهادها و ارگانها و شوراهای اسلامی و انجمن های صنفی شهرستان ملارد پنجاه میلیون تومان وجه نقد پرداختند و بیش از 150 میلیارد ریال را نیز متعهد و متقبل شدند، پرداخت نمایند .
م / 7409/ 699
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن