تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821218865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی نمایشگاه پوسترهای ضد جنگ در موزه صلح تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

به بهانه روز بزرگداشت قربانیان سلاح های شیمیایی برپایی نمایشگاه پوسترهای ضد جنگ در موزه صلح تهران تهران- ایرنا- همزمان با روز جهانی بزرگداشت قربانیان سلاح های شیمیایی، نمایشگاه پوسترهای ضد جنگ در موزه صلح تهران برپا می شود.


به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اجتماعی ایرنا، نمایشگاه پوسترهای ضد جنگ (Anti War Posters) فردا سه شنبه نهم اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی بزرگداشت قربانیان سلاح های شیمیایی در موزه صلح برگزار می شود.
در این نمایشگاه پوسترهایی از ˈبهناز نیکخواه منفردˈ به نمایش درمی آید.
مراسم افتتاح این نمایشگاه همزمان با مراسم روز جهانی بزرگداشت قربانیان سلاح های شیمیایی ساعت 11 تا12:30 در موزه صلح تهران برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه از نهم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری همه روزه غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 تا 13 و 14:30 تا 17 در موزه صلح تهران واقع در ضلع شمالی پارک شهر پذیرای علاقه مندان است.
روز 29 آوریل بر اساس مصوبه کنفرانس کشورهای عضو کنوانسیون سلاح های شیمیایی و تصویب سازمان ملل متحد به عنوان روز بزرگداشت قربانیان سلاح های شیمیایی نامگذاری شده است.
شمار زیادی از رزمندگان اسلام در زمان هشت سال جنگ تحمیلی صدام علیه ایران و استفاده وی از سلاح های شیمیایی در سطح وسیع علیه ایشان و حتی مردم عراق از قربانیان این سلاح ها هستند.
اجتمام(2)** 9317**1436
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




08/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن