تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815264460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به عنوان رسانه حامی سلامت در دزفول معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایرنا به عنوان رسانه حامی سلامت در دزفول معرفی شد دزفول - ایرنا- خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه حامی سلامت در دزفول معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.


به گزارش خبرنگار ایرنا در همایش تجلیل از فعالان ، حامیان و خیران عرصه سلامت که روز یک شنبه در محل سالن غدیر دانشگاه علوم پزشکی دزفول برگزار شد از خبرگزاری جمهوری اسلامی به خاطر تلاش در راستای ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی در خوزستان تجلیل شد.
در این همایش که با حضور امام جمعه ، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران برگزار شد، با اهدای لوحی از مسوول دفتر ایرنا در دزفول به عنوان ˈحامی عرصه سلامتˈ تجلیل شد.
رادیو شهری دزفول و نمایندگی روزنامه اطلاعات در این شهرستان به عنوان دیگر رسانه های حامی سلامت مورد تجلیل قرار گرفتند.
حجت الاسلام ˈسیدمحمدعلی قاضی دزفولیˈ، امام جمعه دزفول در این همایش با تاکید بر ضرورت ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی در جامعه گفت:با افزایش امکانات و فراهم کردن زیر ساخت ها، باید امکان بهره مندی آحاد جامعه را از خدمات بهداشتی و درمانی فراهم کرد.
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی دزفول در زمینه گسترش فعالیت های بهداشتی و درمانی در این شهرستان اقدامی ارزشمند و قابل توجه است.
ˈعباس پاپی زاده ˈ از پیگیری برای آغاز عملیات اجرایی احداث بیمارستان تامین اجتماعی دزفول خبر داد و افزود: پیش بینی می شود درسه ماه آینده شاهد کلنگ زنی این بیمارستان باشیم.
وی با بیان گزارشی از تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای افزایش بودجه وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی،برای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات بهداشتی و درمانی گفت:تخصیص یکهزار و 500 میلیارد ریال برای خرید یکهزار دستگاه آمبولانس برای حوادث جاده ای از جمله اقدامات نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز از کاهش 25 درصدی نرخ مرگ و میر در این شهرستان خبر داد و گفت:با گسترش خدمات، دسترسی به امکانات بهداشتی و درمانی در این شهرستان در حد قابل قبولی است.
ˈعبدالرحیم صائمی ˈ افزود: نقشه توسعه سلامت شهرستان دزفول آماده شده و برنامه های درمانی در این منطقه از تخصصی به سمت فوق تخصص در حال گذر است.
وی از جشن پایان احداث خانه های بهداشت در شهرستان دزفول درامسال خبر داد و گفت: این جشن با تکمیل و احداث خانه های بهداشتی مصوب و مورد نیاز در این شهرستان، امسال برگزار می شود.
در این همایش از 51 دستگاه اجرایی و افراد فعال، حامی و خیر سلامت تجلیل شد.ک/2
648 /640
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن