تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820470209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک مرکز درمانی با کمک حامیان بخش سلامت در دیلم افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مرکز درمانی با کمک حامیان بخش سلامت در دیلم افتتاح شد گناوه-ایرنا- همزمان با هفته سلامت ، مرکز پیشگیری از بیماری های دهان و دندان دیلم با کمک خیرین و حامیان بخش سلامت و با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و مسوولان این شهرستان در آیینی روز یکشنبه افتتاح شد.


به گزارش ایرنا، رییس شبکه بهداشت ودرمان دیلم در این آیین گفت: این مرکز با هزینه بیش از600 میلیون ریال در مرکز بهداشتی درمانی حضرت فاطمه(س) این شهرستان بهره برداری می شود.
عبدالحسین ناصری افزود: همه هزینه های راه اندازی و خرید تجهیزات این مرکز با کمک دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و خیرین و حامیان بخش سلامت عبدالعزیز صادقی، دکتر علی اسماعیلی، حاج عبدالرحمن ترک زاده، حاج محسن مهدوی و مرتضی ناصری و هلال احمر دیلم تامین شده است.
وی هدف از راه اندازی این مرکز را پیشگیری از بیماری های دهان ودندان در کودکان و دانش آموزان زیر 12 سال، مادران باردار و شیرده عنوان کرد.
رییس شبکه بهداشت ودرمان دیلم اضافه کرد: جرم گیری، معاینه، پرکردگی های سطحی دندان، شیارپوشی دندان، شست و شوی دندانها با فلوراید و آموزش به مراجعان از جمله خدماتی است که در این مرکز ارائه می شود.
ناصری افزود: طبق آمار موجود بالای 60 درصد دانش آموزان زیر 12 سال شهرستان دیلم به بیماری های دهان و دندان مبتلا هستند و امیدواریم با مراجعه دانش آموزان به این مرکز و تشکیل پرونده، معاینه و گرفتن آموزش های لازم شاهد کاهش آمار مبتلایان به بیمارهای دهان و دندان در این گروه سنی باشیم.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دراین آیین گفت: بیماری های دهان و دندان شیوع بالایی در جامعه دارد و بار هزینه ای زیادی بر دوش خانواده ها تحمیل می کند.
عبدالمحمد خواجه ئیان افزود: این مرکز به عنوان اولین مرکز پیشگیری از بیماری های دهان و دندان در استان بوشهر است که به همت شبکه بهداشت ودرمان و حمایت خیرین سلامت شهرستان افتتاح می شود.
وی بیان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی خوبی که از سوی شبکه بهداشت انجام می شود کودکان زیر 12 سال و مادران باردار و شیرده بتوانند به عنوان گروه هدف از خدمات این مرکز استفاده کنند.
فرماندار دیلم گفت: از همه خیرین و حامیانی که در راه اندازی این مرکز کمک کرده اند تقدیر و تشکر می شود.
قاسم قائدی افزود: راه اندازی این مرکز یک کار اساسی و ارزشمند است زیرا روه هدف آن کودکانی هستند که کار عملی مراقبت از دندان های خود را هم به صورت عملی و تئوری از سنین کودکی در این مرکز فرا می گیرند.
وی از تلاش ها و زحمات مدیریت شبکه بهداشت و درمان و حمایت های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در راه اندازی این مرکز تقدیر و تشکر کرد.
این مرکز شامل اتاق دندانپزشک، کلاس آموزش تئوری و کلاس آموزش عملی است و از شنبه تا پنجشنبه در دو نوبت کاری صبح و عصرآماده ارائه خدمات به مراجعان است.
شهرستان دیلم با بیش از 32 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد. ک/2
637/539
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن