تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820960465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتقای وضعیت زنان در محیط کار بررسی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
ارتقای وضعیت زنان در محیط کار بررسی می‌شود
علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به منظور رسیدگی در روند ارتقای زنان شایسته در محیط‌های کاری تهیه آیین‌نامه حمایتی از سوی این وزارتخانه در دستور کار قرار گرفته است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سومین روز از هفته کارگر در مراسم تجلیل از زنان کارگر که در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد گفت: امروز روز کرامت خانواده و ارج نهادن به تلاش و کار زنان کارگر است که نقش مهم و موثری را در محیط خانواده و جامعه ایفا می‌کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مشکلات فراوانی پیش روی زنان کارگر قرار دارد تصریح کرد: زنان کارگر به جهت کار بیرون و داخل خانه زندگی سخت‌تری را نسبت به مردان کارگر دارند وبا مسائل و مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند به همین جهت نیازمند حمایت بیشتر و انجام اقدامات لازم در جهت بهبود وضعیت این زنان هستند.

ربیعی افزود: در حال حاضر 3میلیون و 200هزار زن کارگر بیمه شده تامین اجتماعی هستند همچنین 400هزار بازنشسته زن کارمند و 500هزار بازمانده زنان کارگر و مستمری بگیر از تامین اجتماعی در کشور وجود دارد که این آمارها خود نشان از نقش موثر زنان در تولید ثروت در کشور است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان به برخی موضوعاتی که در حوزه زنان کارگر نیازمند رسیدگی بیشتر است اشاره و خاطرنشان کرد: شناسایی و دست‌یابی به مسائل و مشکلات فرهنگی اجتماعی زنان کارگر در ارتباط با محیط کار و اجتماع، شناسایی و دست‌یابی به مسائل و مشکلات حقوقی، رفاهی و بهداشت جسمانی و روانی و شناسایی و دست ‌یابی به مسائل زنان کارگر در ارتباط با خانواده و تربیت فرزندان از جمله مسائل و مشکلات پیش روی زنان کارگر است که امیدواریم با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نسبت به رسیدگی به این موضوعات اقدامات جدی صورت گیرد.

انتهای‌پیام/






تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن