تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820419357




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انفجار منزل مسکونی در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انفجار منزل مسکونی در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت مشهد - ایرنا - انفجار منزل مسکونی روز یکشنبه در مشهد، پیرمرد 70 ساله را راهی بیمارستان کرد.


مدیر حوزه سه سازمان آتش نشانی مشهد به خبرنگار ایرنا گفت: این حادثه ساعت 11:27 امروز به ستاد فرماندهی این سازمان اعلام و بلافاصله مامورین آتش نشانی از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
آتشپاد سوم ابوالفضل تیموری با بیان اینکه این حادثه در یک منزل مسکونی دو طبقه درخیابان طبرسی و کوچه جوادیه رخ داد، افزود: انفجار بلافاصله پس از زدن کلید برق توسط پیرمرد 70 ساله هنگام ورود به منزلش اتفاق افتاد.
وی ادامه داد: شدت انفجار به حدی بود که شیشه ها، پله ها و دیوار این منزل فرو ریخت و شیشه های خودرویی که در 10 متری این منزل متوقف شده بود درهم شکست.
تیموری با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: پس از رسیدن مامورین آتش نشانی عملیات اطفای حریق و ایمن سازی محل آغاز شد و پیرمرد که دچار سوختگی شده بود به بیمارستان اعزام شد.
وی همچنین از ریزش یک تالار قدیمی در خیابان گاراژدارهای مشهد خبر داد و افزود: این حادثه روز گذشته به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.
تیموری افزود: این تالار قدیمی هنگام بازسازی به دلیل بازسازی غیراصولی دچار ریزش شد و به سه مغازه مجاور خود نیز آسیب وارد کرد.
وی با بیان اینکه 50 درصد این تالار فرو ریخته است گفت: پس از حضور مامورین سازمان آتش نشانی عملیات ایمن سازی محل آغاز شد.
وی اظهار داشت: این حادثه خسارت جانی در پی نداشت./3
7505 /664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن