تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 28 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801305351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انفجار بمب در شهر مرزی چمن پاکستان پنج زخمی برجای گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

انفجار بمب در شهر مرزی چمن پاکستان پنج زخمی برجای گذاشت اسلام آباد- ایرنا - منابع خبری پاکستان سه شنبه شب گزارش دادند: وقوع انفجار بمب در منطقه مرزی چمن در شمال غرب پاکستان ؛ پنج نفر از جمله یک نیروی سپاه مرزی ( FC ) را زخمی کرد.


به گزارش ایرنا , رسانه های خبری به نقل از گزارش پلیس ایالت خیبر پختنوخوا در شمال غرب پاکستان نوشتند: مهاجمان سه شنبه شب با استفاده از دستگاه کنترل از راه دور بمب جاسازی شده روی یکدستگاه موتور سیکلت را در بازار پرجمعیت در منطقه مرزی چمن ( مرز افغانستان ) ؛ منفجر کردند.
بر اساس این گزارش، این دومین حادثه بمب گذاری در 24 ساعت گذشته در شهر مرزی چمن بود . ( در این حادثه چندین نفر زخمی شدند )
محمد اشرف افسر پلیس منطقه به رسانه های خبری گفت : چهار تن از عابران و یک عضو سپاه مرزی در این انفجار زخمی شدند که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی شهر چمن انتقال یافتند .
وی با بیان اینکه صدای انفجار بقدری زیاد بود که در سراسر شهر شنیده شد ؛ افزود: نیروهای امنیتی در محل حادثه حاضر شده و در عملیات جستجو برای یافتن عاملان این حادثه ؛ یک کمربند انتحاری را یافتند.
محمد اشرف بااشاره به اینکه در این انفجار به چند خودرو و فروشگاه در بازار چمن آسیب وارد آورد ؛ گفت: وضعیت زخمی های این حادثه وخیم است و احتمال قربانی شدن آنها وجود دارد .
تاکنون هیچ گروهی مسوولیت این اقدام تروریستی را برعهده نگرفته اما مقام های دولتی معتقدند که شبه نظامیان مظنونان اصلی این اقدامات تروریستی می باشند.
پیش از این انفجار دو بمب و حمله تروریستی شبه نظامیان به ترتیب در شهرهای ˈچارسدهˈ , ˈپیشاورˈ و کراچی در ایالات خیبرپختونخوا و سند پاکستان 8 کشته و بیش از 33 زخمی برجای گذاشت.
آساق ** 1095 ** 1552
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن