تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى شن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809827445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در مازندران:صنعت آب و برق شریان حیاتی جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده ولی فقیه در مازندران:صنعت آب و برق شریان حیاتی جامعه است ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه صنعت آب و برق شریان حیاتی جامعه است ، گفت : آب و برق اساسی ترین مایحتاج عمومی مردم است و زندگی بدون آب و برق مختل می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله ˈ نورالله طبرسی ˈ روز یکشنبه در دیدار با مسوولان صنعت آب و برق مازندران در ساری با اشاره به اینکه آب و برق یک نوع نعمت برای انسان محسوب می شود ، افزود : داشتن امکاناتی نظیر آب و برق در زندگی برای انسان آرامش و آسایش فراهم می کند.
وی از کارکنان صنعت آب و برق به عنوان جهادگران و صنعتگران پرتلاش برای آبادانی جامعه یاد کرد و گفت : کارکنان صنعت آب و برق در سخت ترین شرایط برای رفاه و آسایش مردم تلاش می کنند و زحمات این قشر به نوعی عبادت اجتماعی محسوب می شود.
او افزود : خوشبختانه نیروهای متخصص و اهل فن در صنعت آب و برق مشغول فعالیت هستند و به رغم کمبود امکانات و تجهیزات و نیز فقدان مالی از هیچ کوششی برای امور عمرانی و آبادانی کشور دریغ نمی کنند.
طبرسی گفت : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای خوبی در بخش صنعت آب و برق در شهرها و روستاهای مازندران انجام گرفته و قابل لمس است و مردم ما هرگز خدماتی را که توسط فرزندان این مرز و بوم صورت گرفته فراموش نخواهند کرد.
امام جمعه ساری به پیام نوروزی امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و افزود : برای تحقق این امر مهم با همت و مشارکت مدیران دستگاه های اجرایی مازندران ستادی پیگیری تشکیل شود.
وی ادامه داد : خوشبختانه این ستاد از سوی استانداری تشکیل شد و کارهای مقدماتی آن روبه اتمام است.
طبرسی گفت : مازندران دارای ظرفیت و مواهب الهی فراوانی است اما آن طور که شایسته و بایسته است از این ظرفیت برای امور عمرانی و آبادانی بیشتر این دیار استفاده بهینه نشده است.
وی یکی از علل عقب ماندگی مازندران در بحث توسعه صنعت و گردشگری را نبود زیرساخت ها و فقدان مالی عنوان کرد و افزود : البته فعالیت های خوبی در بخش های مختلف در مازندران صورت گرفته است و نیاز به همت و تلاش برای امور عمرانی و آبادانی بیشتر دارد.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای مازندران نیز در این نشست، گفت: صنعت برق استان در سال گذشته در بین استان های کشور در بحث برق رسانی رتبه برتر را کسب کرده است.
ˈ محمد حسین افضلی ˈ افزود : امروز مازندران در بحث تولید برق و مصرف آن هیچ مشکلی ندارد به طوری که تولید انرژی با مصرف برق در استان برابر است.
وی ادامه داد : برای تقویت نیروگاه برق در این خطه مجوز ساخت یک نیروگاه دولتی در شهرستان محمودآباد با قدرت 500 مگاوات در زمینی به مساحت 50 هکتار اخذ و کارهای اجرایی آن توسط پیمانکاران این شرکت آغاز شده است.
افضلی گفت : سال گذشته 480 میلیارد ریال برای پروژه های برق رسانی در استان هزینه شد و قرار است این پروژه ها امسال به بهره برتداری برسد.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای مازندران هم با بیان اینکه متاسفانه در بحث شرب آب با کیفیت مناسب یا در حد استاندارد مشکل وجود دارد، گفت: تمام سعی و تلاش کارکنان این شرکت این است تا آب مطلوب و در حد استاندارد در اختیار شهروندان قرار گیرد.
ˈ محمد ابراهیم یخکشی ˈ افزود : امسال در فصل زراعی 10 درصد از آب مورد نیاز کشاورزان ذخیره سازی شد تا در مواقع کمبود آب کشاورزان با مشکل مواجه نشوند.
وی ادامه داد : امروز رودخانه های موجود در مازندران نازیباست و به رغم داشتن مواهب الهی استفاده بهینه از رودخانه های استان نمی شود.
یخکشی از بهره برداری سدهای گلورد، البرز و هراز تا پایان سال جاری در استان خبر داد و گفت : با بهره برداری از سد گلورد بیش از 25 هزار هکتار از اراضی کشاورزی این مناطق از آب این سد برای امور کشاورزی سیراب خواهد شد.ک/2
609/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




07/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن