تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815579184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنان باید حضور پر رنگی در عرصه علم و فناوری داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان : زنان باید حضور پر رنگی در عرصه علم و فناوری داشته باشند خبرگزاری پانا: رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان خواستار حضور پر رنگ زنان در عرصه علم و فناوری شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۷ ارديبهشت ساعت 11:31



   
به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس علی فتی در مراسم تجلیل از بانوان شاغل در پارک علم و فناوری هرمزگان با اشاره به توانمندی های زنان در عرصه های مختلف خدمت به جامعه گفت: در هر عرصه ای که زنان حضور پر رنگی داشته اند موفقیت در آن حوزه بیشتر حاصل شده است.
 
وی نقش زنان را در عرصه علوم دانش بنیان مهم ارزیابی کرد و گفت: نمونه های موفق زیادی از حضور زنان در علم و فناوری شاهد بوده ایم که امیدواریم روند صعودی این حضور در آینده شاهد باشیم.
 
وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری هرمزگان حمایت خود را از نوآوران افزایش می دهد، افزود: دنیای کنونی بر پایه فناوری استوار است و از آنجا که شرایط کشور ما متفاوت است می طلبد که زنان نیز حضور فعالانه تری در این بخش داشته باشند تا اقتصاد کشور نیز تحرک بیشتری به خود ببیند.
 
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان همچنین با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری گفت: یکی از راه های تحقق اقتصاد مقاومتی اقتصاد دانش بنیان و روی آوردن به تجاری سازی ایده های نو است که با عملیاتی شدن آن علاوه بر اینکه کشور در اقتصاد روی پای خود می ایستد می تواند فناوری هایش را به خارج صادر و روند ارز آوری را به کشور افزایش دهد.
 
وی در این مراسم همچنین با قدردانی از تلاش بانوان پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: زنان مسوولیت های مهمی در این مجموعه بر عهده دارند که خوشبختانه عملکرد مثبتی از آن ها در کارنامه پارک علم و فناوری هرمزگان به ثبت رسیده است.
 
گفتنی است، در پایان این مراسم از تلاش کارکنان زن پارک علم و فناوری تقدیر به عمل آمد.
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن