تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814703083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم در قبال موضوع مواد مخدر حساسيت داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۰:۴۸ق.ظ)
استاندار تهران: مردم در قبال موضوع مواد مخدر حساسيت داشته باشند استاندار تهران با بيان اينکه مردم بايد در قبال موضوع مواد مخدر حساسيت داشته باشند تاکيد کرد: اگر شهروندان نسبت به اين موضوع حساسيت و توجه داشته باشند در مدت زمان کوتاهي مي توان به اهداف کاهش آسيب مواد مخدررسيد.
به گزارش خبرگزاري موج؛ سيد حسن هاشمي در گفت و گوييدرباره اجتماعي کردن مواد مخدر به عنوان مهمترين برنامه اين ستاد براي کاهش آسيب مواد مخدر در جامعه به ويژه در بين جوانان گفت: با توجه به اينکه بحث اعتياد به يک مساله اجتماعي مهم تبديل شده استان تهران نيز بحث مواد مخدر را در اولويت و دستور کاري خود قرار داده و از نوروز امسال جمع آوري معتادان کف خيابان با استفاده از ظرفيت بخش دولتي و خصوصي آغاز شده است.
وي با بيان اينکه با اجراي اين طرح تهران چهره بهتري به خود گرفته است، افزود: معتاداني که جمع آوري مي شوند به مراکز غربالگري و درمان ارجاع داده مي شوند تا درمان آنها آغاز شود.
هاشمي با تاکيد بر اينکه مردم بايد در قبال موضوع مواد مخدر حساسيت داشته باشند گفت: چنانچه اين مساله به يک موضوع مهم و حساس در بين مردم تبديل شود قطعا به خودي خود امر پيشگيري نيز اتفاق مي افتد و از شيوع آن جلوگيري خواهد شد.
وي با اشاره به اينکه خانواده ها مهم ترين نقش را در بحث پيشگيري از اعتياد در جامعه ايفا مي کنند اظهار کرد: وزارت کشور اجتماعي کردن موضوع مواد مخدر را در دستور کار خود قرار داده و به تبع آن يکي از اولويت هاي استان تهران به عنوان پايتخت کشور نيز همين مساله است ضمن آنکه رسانه ها از جمله صدا و سيما نيز ورود مناسبي به بحث مواد مخدر پيدا کرده اند.
استاندار تهران ضمن تاکيد بر کنترل درست فرزندان از سوي والدين و همچنين ارتقا افزايش آگاهي از عواقب سو مواد مخدر ابراز اميدواري کرد: با همکاري و حساسيتي که مردم نسبتبه بحث اعتياد دارند بتوان در مدت زمان کوتاهي اين آسيب و بليه اجتماعي کاهش يافته و پيامدهاي آن به حداقل برسد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن