تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذير...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805031992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دیدار ۴ هزار نفری مردم ایلام با رهبر معظم انقلاب در روز پدر ا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه ایلام خبر داد؛ ا دیدار ۴ هزار نفری مردم ایلام با رهبر معظم انقلاب در روز پدر ا به گزارش خبرگزاری پانا؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، از دیدار ۴ هزار نفری مردم این استان با مقام معظم رهبری همزمان با ۱۳ رجب مصادف با میلاد حضرت امام علی(ع) خبر داد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۷ ارديبهشت ساعت 08:38



به گزارش خبرگزاری پانا؛آیت الله محمد نقی لطفی، امام جمعه ایلام،  اظهار کرد: بحمدالله بعد از تلاش‌های فراوانی که شد ملاقات و دیدار مردم ولایتمدار ایلام با رهبر معظم انقلاب اجرایی می‌شود.
وی، با بیان اینکه مردم شهید پرور و ولایی استان علاقه شدید و وافری برای دیدار با معظم له دارند، افزود: دیدار مردم ولایتمدار و انقلابی استان ایلام در سیزدهم رجب امسال مصادف با 23 اردیبهشت‌ماه جاری در سالروز ولادت حضرت علی (ع) محقق و اجرایی محقق خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، با اشاره به اینکه 4 هزار نفر از مردم استان با ایشان دیدار خواهند کرد، ابراز کرد: این تعداد از قشرهای مختلف شامل عشایر غیور، رزمندگان، ایثارگران، یادگاران 8 سال دفاع مقدس، خانواده معزز و معظم شهدا، ایثارگران، جوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و سایر اقشار به دیدار و ملاقات رهبری می‌روند.
آیت الله لطفی، تصریح کرد: دیدار مردم ولایی استان با مقام معظم رهبری یک حادثه تاریخی برای ایلام  و مردم این استان خواهد بود و مبدا یک حرکت جدید در سازندگی، عمران و آبادانی این استان ایلام با عنایات ویژه رهبر معظم انقلاب است.
خطیب نماز جمعه ایلام، در ادامه با اشاره شعار شال مقام معظم هبری با عنوان اقتصاد و فرهنگی با عزم ملی و مدیریت جهادی، اظهار کرد: اقتصاد منهای فرهنگ راه به جایی نمی برد.
وی، با بیان اینکه همه مکتب ها بین اقتصاد و فرهنگ ارتباط وجود دارد و نمی توان اقتصاد را بدون فرهنگ مورد توجه قرارداد، گفت: به کارگیری فرهنگ اصیل و ناب اسلامی و ایرانی یک ضرورت است.
امام جمعه ایلام، افزود: باید اصول و مبانی فرهنگ همچون اخلاق، تربیت، و ارزش های ولائی الهی و انسانی، ملاک های ارزشی، عدالت، هنر و وجدان کاری، دروی از اسراف با الگوگیری از اقتصاد در اسلام و قرآن و سیره عملی و علمی پیامبر(ص)، امامان معصوم(ع) و بدون نگاه به ملاک های اقتصاد غربی، اقتصاد مورد توجه رهبر معظم انقلاب را محقق کرد.
  آیت الله لطفی، خاطرنشان کرد: باید همه بدانند و به آن توجه ویژه شود که اهمیتی که در عرصه اقتصادی و فرهنگی وجود دارد قطعا بدون عزم ملی و اراده یک ملت و بدون مدیریت جهادی هدف مورد نظر نظام و رهبری غیر قابل تحقق است.
وی، با بیان اینکه ضرورت به کارگیری و جذب افراد توانمند و متعهد در امور گوناگون مورد توجه قرار گیرد، افزود: اگر خدای ناخواسته در عرصه اقتصاد و فرهنگ حزب گرائی، جناح گرائی و سلایق فردی و حزبی و جناحی مد نظر باشد، نمی توان اقتصاد و فرهنگ اصیل اسلامی را عملیاتی کرد بلکه شاهد اقتصاد و فرهنگ بیمار و آسیب پذیر و ناکار آمد و وابسته به خارج و تاثیرپذیر از مولفه های اقتصاد فاسد غرب خواهیم بود.
خطیب نماز جمعه ایلام، تصریح کرد: متاسفانه در داخل و در بدنه مدیریت اقتصاد در همه دولت ها گرایش غرب گرائی و تکیه بر نظام اقتصادی و فرهنگی نظام سلطه بود و همیشه تلاش کردند تلفیقی از اقتصاد اسلامی و غربی در جامعه پیاده کنند و همین فکر غلط و اشتباه باعث ویرانی فرهنگ و اقتصاد مبتنی بر انقلاب و اندیشه های امام(ره) بود.
امام جمعه ایلام، یادآور شد: اگر می بینیم با تشدید تحریم ها بحران اقتصادی در کشور پدید می آید به خاطر وابستگی اقتصاد به نقت که شاهرگ اقتصاد نفتی در دست کمپانی های قدرتمند و ذی نفوذ غرب در آمریکا و اروپاست و نوسانات بازار نفت و تاثیرگذاری در نظام های اقتصاد در غرب و خاورمیانه همه به سیاست های استعماری که عمده صهیونیستی هستند پیش می آید.
آیت الله لطفی، در بخش دیگری از سخنان خود به 2 اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط امام راحل در سال 1358 اشاره کرد و افزود: سپاه قدرتمندترین رکن انقلاب و نماد اقتدار و استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به عنوان بازوی توانمند انقلاب و ولایت در عرصه های دفاعی، فرهنگی مطرح است.
وی، گفت: این نهاد مقدس که مولود مبارک انقلاب اسلامی است و کارنامه درخشانی در 35 سال عمر انقلاب در مقابله با توطئه های دشمنان و بدخواهان در داخل و سرکوب ضد انقلاب و آشوبگران به ویژه در خنثی کردن فتنه 88 دارد.
خطیب نماز جمعه ایلام، اظهار کرد: اما شاهکار سپاه در دوران دفاع مقدس و خلق حماسه های بزرگ و پیروزی های پی در پی در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران است که سپاه با ابتکار جدید توانست معادلات جنگ را به نفع جبهه اسلام تغییر دهد.
امام جمعه ایلام، با بیان اینکه بحمدالله این نهاد مقدس در اوج اقتدار است، تصریح کرد: با افزایش اقتدار سپاه، اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را شاهد خواهیم بود و امروز سپاه حافظ امنیت عمومی در ابعاد مهم فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بوده و به عنوان قدرتمندترین نیروی مسلح در کنار ارتش جمهوری اسلامی شناخته شده است.
آیت الله لطفی، در بخش دیگری از سخنان خود به هفته سلامت که با ابلاغ سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در عرصه سلامت همراه بوده است اشاره کرد و افزود: بلا تریدید سلامت یکی از عوامل مهم رشد تعالی و پیشرفت در عرصه های مختلف در هر جامعه ای است.
وی، یادآور شد: پویایی و بالندگی و شکوفائی استعداد ها مبتنی بر سلامت جامعه است، باید مقوله سلامت در جامعه جدی تلقی شود و دولت در ایجاد سلامت جامعه مسئولیت بزرگی دارد.
امام جمعه ایلام در پایان نیز در تذکری خاطرنشان کرد: ممکن است برخی افراد سودجو جهت گرفتن امتیاز، خود را منتصب به امام جمعه معرفی کنند و بخواهند از جایگاه نماینده ولی فقیه سوء استفاده کنند، لذا حتی اگر کسی خود را از بستگان امام جمعه معرفی کنند نباید نسبت به خواسته او تو











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن