تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814728201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح سرای فرهنگ ایثار و مقاومت در نمایشگاه کتاب اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح سرای فرهنگ ایثار و مقاومت در نمایشگاه کتاب اجرا می شود تهران -ایرنا-مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز طرح ˈسرای فرهنگ ایثار و مقاومتˈ در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: اجرای این طرح می تواند فرهنگ والای ایثار و شهادت را در نمایشگاه کتاب به نمایش بگذارد.


به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید الفتی، با تاکید براهمیت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: توجه به فرهنگ والای ایثار از ضروریات جامعه است و شناسایی و شناساندن آن وظیفه همه ماست.
وی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران یکی از عرصه های مناسب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که با اجرای طرح ˈسرای فرهنگ ایثار و مقاومتˈ این فرهنگ والا در نمایشگاه کتاب به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی گفت: هدف از اجرای طرح ˈسرای فرهنگ ایثار و مقاومتˈ عمل به سخنان مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت و تحقق شعار سال، به رسمیت شناختن جایگاه ˈفرهنگ ایثار و شهادتˈ در نمایشگاه های بین المللی و ایجاد فضایی برای گفتمان و تبادل ایده میان صاحبان قلم در حوزه ایثار و شهادت است.
الفتی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح می تواند در تقویت مبانی فرهنگی، فکری و عملی وحدت نقش بسزایی داشته باشد، خاطر نشان کرد: ˈسرای فرهنگ ایثار و مقاومتˈ مکانی است که فعالیت های اختصاصی این حوزه را برنامه ریزی و اجرا می کند.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: برگزاری سلسله نشست ها و دیدار های تخصصی با موضوع ˈ ایثار و شهادتˈ به منظور شناسایی وضعیت ˈکتاب و فرهنگ ایثار و شهادتˈ و ترغیب و تشویق مردم برای توجه بیش از پیش به این حوزه از جمله برنامه های اصلی در سرای فرهنگ ایثار و مقاومت است که در ده روز برگزاری نمایشگاه کتاب اجرا می شود.
اجتمام(1)**1293
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن