تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814710929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس باشگاه الشباب عربستان سعودی یک سال محروم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس باشگاه الشباب عربستان سعودی یک سال محروم شد گناوه - ایرنا - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان سعودی «خالد البطلان» رییس باشگاه الشباب را به اتهام توهین به رییس فدراسیون فوتبال این کشور به مدت یکسال از هرگونه فعالیت اداری محروم کرد.


به گزارش ایرنا از تارنمای الدوری والکاس قطر، در حکم صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان سعودی، همچنین رییس باشگاه الشباب علاوه بر محرومیت یکساله به پرداخت مبلغ 300 هزار ریال سعودی /260 میلیون تومان/ جریمه شد.
وی متهم شده که پس از دیدار یکماه پیش تیم الشباب با الاتفاق در لیگ عربستان به احمد عید رییس فدراسیون فوتبال سعودی اهانت کرده است.
رییس باشگاه الشباب در گفت وگویی که بصورت زنده از کانال ورزشی عربستان پخش شده بود احمد عید رییس فدراسیون فوتبال عربستان را فردی غیر لایق وحامی یک طیف خاص از باشگاههای عربستان دانسته بود.
در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان آمده: گفته های رییس باشگاه الشباب در مصاحبه با شبکه ورزشی سعودی اسپورت که بازتاب وسیعی در رسانه های محلی و خارجی داشت، اهانت به بالاترین مرجع تصمیم گیرنده فوتبال این کشور بوده و مصداق نشر اکاذیب و توهین به مدیران کشور است .
خالد البطلان از معدود مدیران ورزشی غیر نزدیک به خاندان حاکم سعودی است.
7476**1379
انتهای پیام /*
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن