تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820290134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو باب خانه بهداشت روستایی در گنبدکاووس به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو باب خانه بهداشت روستایی در گنبدکاووس به بهره برداری رسید گنبدکاووس - ایرنا - بهره برداری از دو باب خانه بهداشت روستایی به مناسبت بزرگداشت هفته سلامت در شهرستان گنبدکاووس آغاز شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین آیین که روز شنبه بصورت متمرکز در روستای ˈکوچک خرطومˈ بخش مرکزی این شهرستان برگزار شد، علاوه بر خانه بهداشت این روستا، خانه بهداشت روستای ˈآرا قوییˈ بخش داشلی برون نیز به بهره برداری رسید.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس دراین آیین ضمن گرامیداشت هفته سلامت، گفت: برای هر یک از این خانه های بهداشت که با زیر بنای 56 متر مربع احداث شده است، مبلغ 350 میلیون ریال هزینه شده است.
دکتر ˈحسن رحیم زادهˈ افزود: با افتتاح این دو باب خانه بهداشت روستایی تعداد خانه های بهداشت این شهرستان به 112 باب رسید و هم اکنون تمامی جمعیت روستایی گنبدکاووس از خدمات این مراکز خدمات بهداشتی بهره مند هستند.
وی گفت: 6 خانه بهداشت دیگر نیز درمناطق روستایی گنبدکاووس درحال ساخت است که تا پایان امسال تکمیل و جایگزین خانه های بهداشت قدیمی خواهد شد و همزمان با افتتاح این مراکز، جشن شکوفایی خانه بهداشت این شهرستان نیز برگزار خواهد شد.
در این آیین نماینده مردم گنبدکاووس و داشلی برون درمجلس شورای اسلامی، بخشدار مرکزی و رییس مرکز بهداشت این شهرستان و نیز دهیار، اعضای شورا و جمعی از اهالی این روستا حضور داشتند.
شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/7479/622/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن