تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815370350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هميتي براي موفقيت رسيدن فوتبال نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: هميتي براي موفقيت رسيدن فوتبال نيست
مديرعامل باشگاه سپاهان گفت: متأسفانه در بين مسئولان فوتبال هميتي براي رسيدن به موفقيت دسته جمعي نيست.

مهرزاد خليليان در مورد عدم موفقيت سپاهان در مسابقات ليگ امسال و اينکه دليل اين مسئله چيست، عنوان کرد: در ورزش نبايد به دنبال مقصر باشيم. براي رسيدن به دليل عدم موفقيت بايد به دنبال ريشه‌يابي موضوع باشيم تا آينده ورزش کشور و فوتبال را غني‌تر کنيم. متأسفانه به نظر نمي‌آيد در ميان مسئولان فوتبال هميتي براي رسيدن به موفقيت در تمامي رده‌ها وجود داشته باشد.

به نقل از فارس، وي افزود: برخي دوستان صميمي من که داراي مسئوليت هستند حاضر به پذيرش بسياري از موضوعات نبودند، تنها فردي که از 6 بازي سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا در 3 مسابقه حاضر شد و به عنوان يک همراه کنار ما بود مهدي تاج است. سرمربي تيم ملي در هيچ کدام از بازي‌ها کنار تيم حاضر نشد. چرا با احساسات جوان 21 ساله‌اي که آرزوي زيادي دارد به خاطر اهداف خودمان و سوء مديريت بازي مي‌کنيم. وقتي مسائلي مانند خط خوردن از اردو اعلام مي‌شود اين جوان نمي‌تواند تمرکز خود را حفظ کند. براي رسيدن به پيروزي و موفقيت نياز به هماهنگي و حس همکاري داريم.

مديرعامل باشگاه سپاهان در ادامه تأکيد کرد: بسياري از کارها را بي‌برنامه و بدون دقت انجام مي‌‌دهيم. آيا زماني که به اشتباه اسامي بازيکنان تيم ملي قبل از ديدار سپاهان مقابل السد اعلام شد و با اين کار تمرکز بازيکنان را به هم زديم آيا در پي اصلاح اين امر تلاش کرديم يا اينکه بار ديگر با رفتارهاي اينچنين تمرکز بازيکنان را بر هم زديم.

وي افزود: حداقل 10 روز است که بنده، زلاتکوکرانچار و مسئولان کارخانه فولاد مبارکه ساعت‌‌ها در حال تماس بوديم تا مشکل بازيکنان را برطرف کنيم حتي با دفتر معاون اول رئيس‌جمهور براي رسيدگي به اين موضوع تماس گرفتم. اين کارها شايسته نيست در شرايطي که پشت و پناهي نداشتيم به مصاف حريفان رفتيم البته به دنبال توجيه نيستيم. فرهنگ سپاهان فرهنگ توجيه نيست. پس از بازي برگشت مقابل پرسپوليس در ليگ برتر وقتي مصاحبه بازيکني مثل اميد ابراهيمي را نگاه مي‌کردم واقعا لذت مي‌بردم که او با کمال احترام اعلام مي‌کرد ما بد بازي کرديم و باخت را قبول مي‌کنيم. جوانان سپاهان به دنبال حاشيه‌سازي نيستند.

وي ادامه داد: متأسفانه اين مشکلات را براي سپاهان مي‌سازند چون ما اولين باشگاهي بوديم که عليه فوتبال دو قطبي ايران حرکت کرديم و اين مسئله را از بين برديم. تمامي رفتارهايي که عليه ما شد کم لطفي بود. مسئولان فوتبال نه تنها کنار تيم حضور نداشتند بلکه با برخي تصميمات خود مشکلات ديگري را نيز براي تيم به وجود آوردند. بازيکنان سپاهان به چه گناهي از ليست تيم ملي خط خوردند. متأسفانه پس از اين اتفاق صحبت‌‌هاي متناقض شنيده مي‌شد و تمامي اتفاقات در حالي رقم مي‌خورد که ما مسائل را با علي کفاشيان هماهنگ کرده بوديم.

خليليان با اشاره به اينکه سپاهان براي جبران سال جاري تلاش مي‌کند عنوان کرد: ما به وظيفه خودمان عمل مي‌کنيم. سپاهان امسال مشکلات زيادي داشت و در طول فصل 3 مدير را تغيير داد. ما باختيم اما شکست نخورديم. گاهي مي‌بريم و گاهي هم ياد مي‌گيريم. کساني که مديون سپاهان هستند بايد به دليل رفتاري که انجام دادند پاسخگو باشند، يا اين مسئله را مي‌پذيرند يا آن را به گردن تيم مي‌اندازند. خيلي‌ها اعلام کردند تيم ملي اهميت دارد و باشگاه مهم نيست اما اين حرف درست نبود و سپاهان نماينده فوتبال ايران است.

وي در پاسخ به اين سؤال که خيلي‌ها آرزوي موفقيت سپاهان را مي‌کردند و اعتقاد داشتند اين تيم نماينده فوتبال ايران است، گفت: بسياري از کامنت‌ها و پيام‌ها بيان کننده همين مسئله بود البته خواست مردم و هواداران بخشي از موضوع است و مسئولان نيز بايد کنار ما براي موفقيت تيم حاضر مي‌شدند اما در اين راستا ما را تنها گذاشتند.

خليليان در پايان در پاسخ به اين سؤال که سبحاني مديرعامل کارخانه فولاد مبارکه اعلام کرده ديگر خبري از قرارداد ميلياردي نيست، گفت: تازه به ايران آمدم و هنوز جلسه‌اي با مسئولان کارخانه نداشتم. بايد صحبت کنيم و در مورد سال آينده تصميم‌‌گيري شود.



googlereader

googleplus

stumbleupon

digg

cloob

twitter

facebook

شنبه 1393/02/06 10:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن