تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820982895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا در دولت قبل محرمانه غنی سازی را کتبا پذیرفت!


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آمریکا در دولت قبل محرمانه غنی سازی را کتبا پذیرفت!
افرادی که امروز به مذاکرات محرمانه خود با آمریکا افتخار می کنند،افرادی هستند که اتفاقا مدعی اند نباید مذاکرات ایران و 1+5 محرمانه صورت بگیرد!ین عده که معتقدند در آن دیدار محرمانه،آمریکا کتبا غنی سازی اورانیوم ایران را پذیرفته است،چرا مدرکی دال بر درستی ادعاهای محرمانه خود ارائه نمی کنند؟ چرا نوری بر تاریکخانه مدارک محرمانه خود برای مردم نمی اندازند، تا افکار عمومی بدانند آمریکایی ها چه را پذیرفته اند و در قبال آن چه خواسته اند؟
کد خبر: ۳۹۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۶ - 26 April 2014


چندی است که برخی از افراد با افتخار اعلام می کنند که مذاکره با آمریکا در زمان دولت مطلوب آنان صورت گرفته است و این افتخار!! مذاکره با آمریکا متعلق به آنان است و نه دولت جدید!
به گزارش «تابناک»، اگر چه این افتخار کردن آنان به مذاکره با آمریکا برای این افراد که مخالف مذاکره  با آمریکا هستند،جای تعجب فراوان دارد،اما نکته مهم تر اینکه آنان با افتخار بیشتر اعلام می کنند که در دوره قبل بوده که ایران توانسته است با آمریکا مذاکره کند،آن هم به صورت محرمانه!


نکته ای اصلی در همین کلمه محرمانه بودن نهفته است.افرادی که امروز به مذاکرات محرمانه خود با آمریکا افتخار می کنند،افرادی هستند که اتفاقا مدعی اند نباید مذاکرات ایران و 1+5 محرمانه صورت بگیرد! آنان مدت هاست تیم هسته ای را تحت فشار قرار داده اند که چرا باید مذاکرات محرمانه برگزار شود؛در حالی که اکنون با افتخار از محرمانه بودن مذاکرات نه با 1+5 که با آمریکا سخن می گویند. مذاکراتی که افکار عمومی نه زمان و نه مکان آن را می دانست و تازه در حال افشا شدن است.


بر این اساس، بحث این نیست که محرمانه ماندن یا محرمانه نماندن مذاکرات مطلوب است یا خیر، بلکه بحث اصلی این است که اگر محرمانه ماندن مذاکرات،آن هم با آمریکا،آن هم در یک کشور ثالت،خوب و افتخار است چرا توافق ژنو که زمان و مکان آن معلوم است و حاصل آن هم مشخص و مکتوب؛ چگونه به عقیده این عده مشکل زا شده است؟


 این عده که معتقدند در آن دیدار محرمانه،آمریکا کتبا غنی سازی اورانیوم ایران را پذیرفته است،چرا مدرکی دال بر درستی ادعاهای محرمانه خود ارائه نمی کنند؟ چرا نوری بر تاریکخانه مدارک محرمانه خود برای مردم نمی اندازند، تا افکار عمومی بدانند آمریکایی ها چه را پذیرفته اند و در قبال آن چه خواسته اند؟ 


اگر هم محرمانه بودن افتخار است و مطلوب،پس چرا این عده این همه تیم مذاکره کننده کنونی را تحت فشار قرار می دهند و می خواهند اسرار مگویی را به آنان بگوید که خود به محرمانه بودن آنان و دور زدن افکار عمومی افتخار می کنند؟


یک روزنامه  خارجی در زمان های نه چندان دور می نویسد:این رویه رجال ایران است که اگر خودشان موفق نشدند،سعی می کنند که عقیده و ایده ای که خود نیز طرفدارش بودند با شکست مواجه و مدفون گردد،گویی این رجال هنوز هم در ایران وجود دارند!














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن