تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814738135




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکل اصلي حوزه فرهنگ سخت پذيرفتن نقاط ضعف است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۹:۳۸ق.ظ)
استاندار زنجان: مشکل اصلي حوزه فرهنگ سخت پذيرفتن نقاط ضعف است انصاري در نشست شوراي فرهنگ عمومي مشکل اصلي در حوزه ي فرهنگ را سخت پذيرفتن نقاط ضعف عنوان نمود افزود: بايد همواره تلاش کرد تا تصويري روشن از وضعيت فرهنگي استان را داشته باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، انصاري استاندار زنجان در نشست شوراي فرهنگ عمومي استان با بيان اين مطلب که موضوعات و مصاديق فرهنگ عمومي بسيار متفاوت از ساير موضوعات است گفت: شناسايي درست مصاديق حوزه فرهنگ يکي از گام هاي مهم است که بايد مورد توجه دبيرخانه شورا قرار گيرد.
وي مهم‌ترين مسأله‌اي فرهنگي استان را شناسايي دقيق آسيب‌ها و مشکلات فرهنگي عنوان نمود افزود: پس از احصاي دقيق آسيب ها بايد دنبال راه حل هاي مناسب براي رفع اين مشکلات باشيم.
مقام عالي استان با بيان اينکه بايد تهديدها و فرصت‏ هاي حوزه ي فرهنگ استان شناسايي شود گفت: در راستاي بررسي فرصت‏ ها و تهديدها است که مي‏ توان راه حلي براي مشکلات فرهنگي برطرف شود.
انصاري با بيان اينکه بايد در حوزه فرهنگ تعارف‌ها را کنار گذاشت تصريح داشت: اگر در حوزه ي فرهنگي گرفتاري جدي نداشتيم هرگز مقام معظم رهبري آن را به عنوان برنامه کاري مشخص نمي‌کردند.
انصاري با اشاره به اينکه بسياري از مردم مشکلات حوزه ي فرهنگ را سهل الممتنع مي ‏دانند افزود: در افکار عمومي همه تصور مي کنند حوزه ي فرهنگ يک حوزه ي بسيار ساده‏ اي است که در اين راستا مشکل ‏يابي و پي بردن به دغدغه‏ هاي آن کمتر مورد توجه قرار مي گيرد.
در ادامه نشست حجت‌الاسلام و المسلمين حسين شاهمرادي، دبير شوراي فرهنگ عمومي کشور با بيان اينکه شوراي فرهنگ عمومي در سال 1362 با اصول ده گانه خود بر اساس نيازهاي واجب جامعه به ويژه مسائل فرهنگي تشکيل شده است گفت: در مرکز يک بازنگري جديد به لحاظ تشکيلات شواري فرهنگ عمومي انجام خواهد شد که اين مسأله تکليف اصلي شورا يعني پرداختن به موضوع فرهنگ را بيشتر از گذشته خواهد کرد.
شاهمرادي با اشاره به اينکه تمام اعضاي شوراي فرهنگ در استانها از افراد تاثيرگذار تشکيل مي شود که رييس شورا در استان‌ها امام جمعه و نايب‌رييس استاندار مي باشد گفت: جلسات شوراي فرهنگ عمومي بايد ماهانه يک بار تشکيل گردد که مصوبات شورا با ابلاغ استاندار براي همه دستگاه‌ها قابليت اجرا دارد.
دبير شواري فرهنگ عمومي کشور با بيان اين مطلب که جهت تدوام راه شوراي فرهنگ عمومي دبيرخانه از حضور نخبگان جامعه بدون در نظر گرفتن سمت و مسؤوليت هاي سياسي مشکلات فرهنگي جامعه را بررسي و به جلسات شورا منتقل نمايند گفت: مسائل فرهنگي سهل ممتحنه و دير بازده است که بايد با هماهنگي ساير دستگاه هاي اجرايي در مقوله ي فرهنگ پويا گام هاي اساسي برداشته شود.
شاهمرادي پرداختن به قابليت‌هاي مثبت قومي و ديني هر منطقه در تاثيرگذاري فرهنگ را مهم دانست افزود: بايد شرايط فرهنگي مردم استان را به درستي و همراه با واقعيتها ارزيابي نمود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن