تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820001792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهارمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی استان قزوین برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چهارمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی استان قزوین برگزار شد قزوین - ایرنا - همزمان با سراسر کشور چهارمین دوره انتخابات نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین روز جمعه با حضور اعضای واجد شرایط این سازمان، در سالن جهاد کشاورزی استان برگزار شد.


به گزارش ایرنا، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین در حاشیه برگزاری این انتخابات به خبرنگار ایرنا گفت: مهترین هدف سازمان نظام مهندسی کشاورزی ارتقای سطح علمی و فنی کشاورزان و بهره برداران و ارایه کار کارشناسی به تولید کنندگان و بهره بردارن عرصه کشاورزی است.
ˈحمیدرضا تبسمیˈ افزود: بکارگیری دانش آموختگان کشاورزی در اجرای طرح های مختلف کشاورزی به عنوان ناظر و کارشناس و معرفی به کشاورز و نظارت بر فعالیت های کشاورزان از مهمترین فعالیت این سازمان می باشد.
وی اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به عنوان یک تشکل ملی، صنفی و تخصصی برای دفاع از حقوق تحصیلکرده های بخش کشاورزی و کمک به توسعه این بخش تاسیس شده که عضویت در آن باعث استحکام سازمان و متضمن منزلت و جایگاه بهتری برای کارشناسان این رشته خواهد بود.
تبسمی خاطرنشان کرد: باتوجه به ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی استان قزوین و نیاز این بخش به بدنه کارشناسی و برای اینکه بتوانیم به کشاورزی پایدار مبتنی بر حفظ محیط زیست برسیم، نیاز به این تشکل فنی و مهندسی بیشتر احساس می شود.
وی تاکید کرد: با اجرای کامل اصل 44 قانون اساسی و با واگذاری تصدیگری امور دولتی غیرحاکمیتی به بخش خصوصی، شاهد توسعه این بخش خواهیم بود.
تبسمی در پایان اظهار امیدواری کرد تا با تقویت سازمان نظام مهندسی کشاورزی زمینه پویایی بخش کشاورزی و اشتغال مهندسان این تشکل بیش از پیش فراهم شود.
در این دوره از انتخابات پس از شمارش آرا ˈحمیدرضا تبسمیˈ با 228 رای، ˈمحمدحسین مصلحی رادˈ با 225 رای، ˈمصطفی حیدریˈ با 221 رای، ˈوحید یوسفلیˈ با 185 رای، ˈمهرداد علی حیدریˈ با 181رای، ˈشهرام رحمانیˈ با 179 رای و ˈحمید نوری نیا ˈ با 165رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند .
همچنین ˈمصطفی طاهرخانیˈ با 163 رای و ˈنوید رحمانیˈ نیز با 162 رای نیز به عنوان علی البدل انتخاب شدند.
سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی قزوین با 13 سال سابقه فعالیت، هم اکنون دارای بیش از دو هزار 800 نفر عضو می باشند.
7390/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن