تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821176372




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتکا و توکل مردم به خدا رمز ماندگاری نظام اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه هرات : اتکا و توکل مردم به خدا رمز ماندگاری نظام اسلامی است یزد- ایرنا - امام جمعه هرات خاتم گفت: اتکا و توکل مردم به خداوند بزرگ ،رمز ماندگاری و دوام نظام مقدس اسلامی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمد رضایی در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: این عوامل به همراه اتحاد ، یکپارچگی و همبستگی ملت ایران باعث شده تا در همه شرایط ، توطئه های دشمنان نقش برآب شود .
وی سالروز شکست آمریکا در طبس را گرامیداشت و گفت : عنایت خاص خداوند در این حادثه ، شکست مفتضحانه ای را برای آمریکا به ارمغان آورد .
خطیب جمعه هرات در بخش دیگری از سخنانش از شهرداری این منطقه به دلیل کم کاری انتقاد کرد و گفت: زیباسازی و آسفالت کوچه و خیابان های شهر هرات اوضاع تاسف باری دارد .
رضایی همچنین با گرامیداشت روز نهم اردیبهشت روز شوراها خاطرنشان کرد : اعضای محترم این دوره از شوراهای شهر و روستا انسان های شریف و وظیفه شناسی هستند و همین جور پرتلاش ولی باید برای خدمت به مردم کار کرده و از فشاری که بر شهرداری برای بهتر شدن اوضاع شهر کردند تشکر می کنم .
خطیب نماز جمعه این هفته هرات در بخش دیگری از سخنانش بر خواندن نماز جماعت تاکید کرد و با بیان روایتی از امام صادق (ع) اظهار داشت : تفاوت بین کسی که نماز می خواند تا کسی که بی نماز است در حضورشان و شرکت در نماز جماعت است .
رضایی با گرامیداشت روز کارگر افزود : جایگاه کارگران نزد خداوند بالاست همان طور که پیامبر اسلام (ص) بر دست کارگر بوسه زد ، ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم .
وی هشتم اردیبهشت روز جوان را یادآور شد و از خانواده ها و مسئولان آموزش و پرورش خواست تا در تعلیم و تربیت دانش آموزان و دانشجویان کوشا باشند .ک2
7538-1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن