تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821178314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا در حمله به طبس از لشکریان الهی شکست خورد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

آمریکا در حمله به طبس از لشکریان الهی شکست خورد مراغه - ایرنا - امام جمعه عجب شیر گفت: آمریکا در حمله به طبس، از طریق طوفان شن که از لشکریان الهی بود، شکست خورد.


حجت الاسلام محمود شربیانی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به سالروز شکست آمریکایی ها در صحرای طبس افزود: در این صحرا با امداد الهی، اجازه کمترین خودنمایی به آمریکایی ها داده نشد و آنان تاکنون چنین شکستی را تجربه نکرده بودند.
وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام، گفت: دانشجویان در جریان این امر 52 جاسوس آمریکایی را به گروگان گرفتند و امام (ره) نیز از آن به انقلاب دوم یاد کردند.
خطیب جمعه عجب شیر دلیل دشمنی دیرینه آمریکایی ها با ملت ایران را این شکست ها اعلام کرد و ادامه داد: اگر ملت بصیرت و استقامت لازم را داشته باشد هیچ گاه شکست نمی خورد و مسوولان نظام نیز باید به این مساله توجه کنند.
حجت الاسلام شربیانی با اشاره به فرا رسیدن رجب، این ماه را سرشار از خیر و برکت خواند و گفت: همه باید با درک خیر و برکات این ماه، خود را برای حضور در ماه میهمانی خدا آماده کنند.
وی با اشاره به نهم اردیبهشت روز شوراها و هفته شهر و شهروند اظهار کرد: خداوند متعال امور جامعه اسلامی را بر اساس شورا و مشورت قرار داده و شوراها باید نقاط ضعف، نقص و مشکلات امور اجتماعی مردم را بررسی و برای حل آن ها تلاش کنند.
حجت الاسلام شربیانی ادامه داد: شوراها با وحدت و همدلی و پرهیز از اختلافات درونی باید به آرای مردم احترام بگذارند و سرمایه ارزشمند اعتماد عمومی را حفظ کنند و زمینه پیشرفت و توسعه شهر و روستا را فراهم کنند.
7485/590/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن