تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815429394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارق سابقه دار در فیروزکوه دستگیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سارق سابقه دار در فیروزکوه دستگیر شد فیروزکوه- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه از دستگیری سارق سابقه دار وجوه نذری، لوازم ساختمانی و لوازم خودرو در این شهر خبر داد.


سرهنگ ˈشیخ مراد مرادیˈ روز جمعه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این مطلب افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت شامل سرقت وجوه نذری از اماکن مذهبی، لوازم ساختمانی و لوازم داخل خودرو، مأموران پلیس آگاهی بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی گفت: مأموران با تشکیل تیم ویژه ای، با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شیوه های خاص پلیسی با شناسایی محل های وقوع سرقت و نقاط آلوده و گشت زنی های متعدد، به منزل مجردی با رفت و آمدهای غیر موجه مظنون شدند.
سرهنگ مرادی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی و دریافت حکم ورود به منزل، ماموران جهت بررسی به مظنون نزدیک شدند.
وی اضافه کرد: سارق پس از دیدن مأموران از محل متواری شد که با تلاش ماموران دستگیر شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از منزل نامبرده، مأموران چند گوشی تلفن همراه و لوازم متعلقه شامل باتری، قاب و دستگاه MP3 و ادوات استعمال مواد مخدر کشف کردند.
وی بیان کرد: متهم دستگیر شده به هویت ˈب – عˈ پس از انتقال به پلیس آگاهی، در بازجویی به عمل آمده به هشت فقره سرقت شامل سرقت صندوق کمک های مردمی و صدقات در اماکن مذهبی، سرقت لوازم ساختمانی در شهرستان فیروزکوه و تعدادی سرقت لوازم داخل خودرو خارج از شهرستان اعتراف کرد.
به گفته سرهنگ مرادی، در بررسی سوابق متهم مشخص شد نامبرده سابقه دار است و بر این اساس تمامی محل های سرقت به خصوص سرقت های داخل خودرو که همگی خارج از شهرستان بودند توسط ماموران مشخص و مالباختگان شناسایی شدند.
وی هشدارد داد: توجه نکردن به توصیه های پلیس در خصوص اقدامات پیشگیرانه سرقت، یکی از موارد مؤثر در موفقیت سارقان است.
فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از سرقتها، اماکن و اموال خود را به تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند.
تهرام/8142/1457/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن