تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820981370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرزنشینان شایسته برخورداری از بهترین امکانات و خدمات هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرزنشینان شایسته برخورداری از بهترین امکانات و خدمات هستند قصرشیرین - ایرنا - معاون برنامه ریزی استاندار کرمانشاه گفت: مرزنشینان بعنوان پیشانی نظام مقدس اسلامی و یادگار اقتدار ارزش ها باید از بهترین امکانات برخوردار شوند و شایسته نیست اجرای پروژهای عمرانی در این مناطق با تاخیر زیاد انجام شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعلی اصغر میرزاییˈ روز پنجشنبه در جلسه بررسی پروژه های عمرانی، کشاورزی و مرزی قصرشیرین افزود: سیاست پیش روی ما توجه به مناطق مرزی است.
به گفته وی، همه اقشاری که در این مناطق ساکن هستند اعم از سربازان، نیروهای مسلح، نهادهای امنیتی، کارکنان اداری و دیگر اقشار و بخش ها باید آسایش و رفاه متمایزی با دیگر نقاط استان داشته باشند.
وی با بیان اینکه کمک به مردم مناطق مرزی از طریق نهادهای کمیته امداد و بهزیستی را قبول ندارم، تصریح کرد: مزیت مردمان مناطق مرزی یک حق محفوظ است که باید به سرعت عملیاتی شود.
میرزایی اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه توسعه شرق و غرب کشور، تغییر چهره شهرهای مرزی و حتی روستاهای آن باید به سرعت انجام شود بنابراین فرماندار قصرشیرین باید بصورت ویژه به شهرداری این شهر توجه کند تا این شاهد تغییر و تحول اساسی در چهره این شهر باشیم.
معاون برنامه ریزی استاندار کرمانشاه گفت: قصرشیرین از ظرفیت های بالایی برای توسعه برخوردار است و از نظر امکانات زیرساختی از شهرهای توسعه یافته استان کرمانشاه محسوب می شود لذا باید با حفظ شرایط موجود، نسبت به ایجاد راهکار های مناسب برای توسعه بیشتر آن اقدام کنیم.
وی خاطر نشان کرد: شهرستان مرزی قصرشیرین ظرفیت بسیار بالایی در بخش گردشگری دارد و نگاه ما نباید به وجود بازارچه های مرزی آن باشد بلکه می طلبد راه را برای ایجاد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری این شهرستان هموار کنیم.
وی افزود: تلاش می کنیم زمان بازگشایی مرز خسروی برای تردد دوباره زوار عتبات عالیات را کوتاه کنیم و از توسعه سایر بخش های آن از جمله شیلات، توسعه کشاورزی و باغات، توسعه نخیلات و مرکبات، تولید خاویار و میگو و صادرات ماهی نیز حمایت کنیم.
میرزایی تصریح کرد: مطالبات مسوولان محلی برای قصرشیرین باید بیشتر باشد تا این شهرستان در برنامه ریزی های استان کرمانشاه متمایز از دیگر شهرستان ها لحاظ شود.
به گفته وی، بازسازی نفت شهر یکی از برنامه های اولویت دار مدیریت استان است که بزودی اعتبار آن جذب و عملیاتی می شود تا دوباره این شهر را آباد کرده و شرایط سکونت مردم را در آن فراهم کنیم.
معاون استاندار کرمانشاه اضافه کرد: بازارچه های مرزی و منطقه ویژه اقتصادی نباید ما را از ظرفیت های خاص دیگر بخش های قصرشیرین غافل کند زیرا این شهرستان گنجی در استان است که توجه به آن باید ویژه باشد.
میرزایی تاکید کرد: مشکلات وضعیت مسکن مهر، طرح های توسعه کشاورزی و شیلات، کاروانسرای شاه عباسی و پروژه استخر سرپوشیده شهرستان قصرشیرین را با برگزاری جلسات استانی بزودی بر طرف خواهیم کرد.
وی گفت: تلاش می کنیم با تحقق فرامین مقام معظم رهبری، سیاست های مرزی جهت توسعه این مناطق را به خوبی انجام دهیم.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 25 هزار نفر و 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد که در امتداد این مرز طولانی دو مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان دارد.ک/2
707/712
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن