تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813282916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتانیاهو: آشتی بین ساف و حماس صلح را از بین می‌برد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نتانیاهو: آشتی بین ساف و حماس صلح را از بین می‌برد خبرگزاری پانا: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد آشتی بین سازمان آزادیبخش فلسطین و حماس صلح را از بین می برد.
۱۳۹۳ جمعه ۵ ارديبهشت ساعت 10:34



به گزارش خبرگزاری پانا، نتانیاهو کمی بعد از آنکه اسرائیل تصمیم گرفت مذاکرات صلح با فلسطینی ها را به علت این توافق تعلیق کند، در گفتگو با شبکه ان بی سی آمریکا گفت:‌ « این گام مهمی رو به عقب است .» وی گفت: «‌ من فکر می کنم آنچه که روی داد شکستی بزرگ برای صلح است. ما امیدوار بودیم محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از دیدگاه دو کشور یهودی و فلسطینی حمایت کند .»
نخست وزیر اسرائیل افزود: « اما او با انجام این کار و توافق با حماس، سازمان تروریستی که نابودی اسرائیل را خواستار است، گام مهمی را رو به عقب برداشت .»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، در توافقنامه آشتی که روز چهارشنبه در غزه امضا شد تشکیل دولت « وحدت ملی » و برگزاری انتخابات تا پایان سال پیش بینی شده است.
این توافقنامه در شرایطی امضا شد که مذاکرات صلح بین اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین با ریاست محمود عباس به بن بست رسیده است. این مذاکرات که ژوئیه 2012 با تلاش آمریکا از سر گرفته شد تاکنون بی نتیجه بوده است.
بنیامین نتانیاهو تاکید کرد « توافق با حماس صلح را از بین می برد .»
نتانیاهو همچنین گفت:‌ « محمود عباس آشتی با حماس تروریست را به صلح با اسرائیل ترجیح داد و این ضربه سنگینی بر روند صلح وارد می کند و امیدوارم او در تصمیم خود تجدید نظر کند .»
وی تاکید کرد: « تا زمانی که من نخست وزیر اسرائیل هستم با دولت فلسطینی مورد حمایت سازمان های تروریستی که می خواهند ما را نابود کنند، مذاکره نخواهم کرد .»











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن