تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821253430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهيد سپهبد قرني براي حفظ و ماندگاري انقلاب گام‌هاي موثري برداشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۶:۵۲ب.ظ)
معاون نيروي انساني ارتش؛ شهيد سپهبد قرني براي حفظ و ماندگاري انقلاب گام‌هاي موثري برداشت شهيد سپهبد قرني با برخورد مقتدرانه با مخالفان نظام گام‌هاي موثر و ماندگاري را در راستاي تحقق آرمان‌هاي امام راحل و حفظ انقلاب نوپاي اسلامي برداشت.
به گزارش خبرگزاري موج، امير سرتيپ دوم ستاد حسن سيفي، معاون نيروي انساني ارتش با اشاره به نقش ارتش در پيروزي انقلاب و ايام دفاع مقدس اظهار کرد: من بعد از انقلاب به ارتش ملحق شدم، اما تا آخر عمر دست برخي از افسران قديمي را مانند شهيد صياد و شهيد قرني را مي‌بوسم.
امير سيفي ادامه داد: به خوبي به ياد دارم که قبل از انقلاب چگونه افسران ارتشي دستورات شليک رژيم را اجرا نمي کردند و هرگز مقابل مردم قرار نگرفتند و حتي خيلي از اين افراد براي اين که مقابل مردم نباشند از پادگان ها گريختند و به انقلاب و مردم پيوستند.
وي خاطرنشان کرد: افسراني که بعد از انقلاب وارد جنگ شدند، فارغ‌التحصيلاني بودند که يکسال دوره ديده و به طور رسمي به عنوان ارتشي وارد جنگ شدند اما رشادت هايي از خود نشان دادند که براي هميشه در تاريخ ماندگار شدند، و به طور متوسط مي توان گفت ارتش در دوران دفاع مقدس هر سال حدود 6 هزار شهيد به نظام و انقلاب تقديم کرده است.
امير سيفي ادامه داد: خيلي از ارتشي ها با اينکه تازه به ارتش ملحق شده بودند اما با توان بالا و اعتقاد بسيار محکم براي اطاعت از رهبري در جنگ حضوري فعال داشتند اين در صورتي اتفاق افتاد که خيلي ها بر اين باور بودند که اين ارتش بايد منحل شود.
وي با بيان اينکه ارتش مقتدر امروز حاصل اطمينان امام (ره) و اعتماد مقام معظم رهبري است، گفت: امروز اگر مقام معظم رهبري خم به ابرو بياورند، ما تمام زندگي‌‌مان را براي ايشان مي‌دهيم. بي‌جهت نيست که حضرت آقا ارتش جمهوري اسلامي را ارتش حزب‌الله ناميد.
امير سيفي تصريح کرد: ارتش جمهوري اسلامي شهيداني چون صياد شيرازي‌ها، قرني ها، شيرودي‌ها، بابايي‌ها، کشوري‌ها، نامجوها، زارع‌شانه‌ها، هاشمي‌نسب‌ها، نياکي‌ها و... را تقديم به نظام و انقلاب کرده است و به دشمنان کشور ثابت کرده ايم که ارتش مقتدر ايران صياد ها، قرني ها، و شيرودي هاي زيادي را دارد.
وي افزود: شهيد سپهبد قرني در مدت کوتاهي که به عنوان رياست ستاد مشترک ارتش فعاليت داشتند مجاهدت‌هاي فراواني براي حفظ و ماندگاري انقلاب نوپاي اسلامي ايران کرد و با برخورد مقتدرانه با مخالفان انقلاب، گام‌هاي موثر و ماندگاري را در راستاي تحقق آرمان‌هاي امام راحل برداشت و مهر باطل بر پيکر تمام دسيسه‌هاي دشمنان انقلاب زد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن