تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813116340




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ژاپن و آمریکا بر افزایش روابط فیمابین تاکید کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ژاپن و آمریکا بر افزایش روابط فیمابین تاکید کردند تهران- ایرنا- ˈباراک اوباماˈ رییس جمهوری آمریکا و ˈشینزو آبهˈ نخست وزیر ژاپن روز پنجشنبه بر افزایش روابط و ادامه روند مذاکرات تجارت آزاد بین دو کشور تاکید کردند.


به گزارش خبرگزاری شین هوا از توکیو، رییس جمهوری آمریکا که در ژاپن به سر می برد طی نشستی با نخست وزیر این کشور گفت که ائتلاف بین توکیو و واشنگتن مبنای امنیت آمریکا در منطقه آسیا - اقیانوسیه است.
وی همچنین از تلاش های ژاپن برای لغو ممنوعیت قوانین دفاعی این کشور استقبال کرد. لغو این قوانین موجب خواهد شد تا ژاپن امکان حملات تدافعی علیه هم پیمانان این کشور را حتی زمانیکه قلمرو آن موردحمله قرار نگرفته است، داشته باشد.
اوباما همچنین طی یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نخست وزیرژاپن اظهارداشت مذاکرات تجارت آزاد فیمابین به سود مصرف کنندگان و شرکت های آمریکایی خواهد بود.
این درحالی است که ژاپن و آمریکا به دلیل تمایل نداشتن توکیو به لغو تعرفه های اعمال شده بر محصولات کشاورزی آمریکا دچار اختلاف شده اند.
آمریکا لغو تمامی تعرفه ها برمحصولات برنج ، گندم ، گوشت، شکر و لبنیات را شرط نهایی شدن این مذاکرات دانسته است.
آساق 1450 *1446
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




04/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن