تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820909883




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديد استاندار سمنان از چهار واحد توليدي و صنعتي استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۱:۵۶ق.ظ)
بازديد استاندار سمنان از چهار واحد توليدي و صنعتي استان وکيلي در بازديد از چهار واحد توليدي، صنعتي مسائل، مشکلات و طرح توسعه آنان را بررسي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، وکيلي استاندار سمنان به اتفاق جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي، فرماندار سمنان از چهار واحد توليدي، شرکت فاتک شيمي سازنده دارو، شرکت صنعت چوب تراشه نقطه که در زمينه روکش نئوپان و MDFبا اشتغال 80 نفر فعاليت دارد و کارخانه نورد گرم توليد کننده ميلگرد و شرکت پاريزان صنعت که در خصوص قطعه سازي فعاليت دارد در شهرک صنعتي سمنان بازديد و مسائل و مشکلات مختلف اين واحد هاي توليدي را بررسي نمود.
در اين بازيد توضيحات لازم در خصوص نحوه فعاليت و توليدات واحد ها و طرح هاي توسعه آن از سوي مسئولين کارخانجات ارائه گرديد و مهندس وکيلي بر حمايت و پيگيري حل مشکلات خصوصا طرح هاي توسعه اين واحد ها تاکيد کرد.
استاندار سمنان در بازديد از واحدهاي توليدي بر مديريت امکانات موجود صنعتي براي افزايش بهره برداري در توليد تاکيد کرد و از دستگاههاي اجرايي خواست جهت حل مسائل و مشکلات واحد ها ي صنعتي و فراهم نمودن بستر لازم براي سرمايه گذاري در استان تلاش نمايند.
وي گفت در خصوص سرمايه گذار بايد قدرت انتخاب به سرمايه گذار داده شود و بازار را بازار رقابتي کنيم.
وکيلي همچنين در خصوص طرح توسعه افزود طرح توسعه واحد هاي توليدي درراستاي حفظ محيط زيست انجام پذيرد وي در خصوص اجراي هدفمند کردن يارانه افزود: دولت تدبير و اميد بخشي از در آمد هدفمند کردن يارانه ها را به فعال کردن تويليد در کشور مصرف خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن